Svenska Folket mot Folkhälsomyndigheten - Stämning

Denna namninsamling handlar om följande:

1. de som blivit skadade av vaccinet / vaccinen
  2. de som dött av vaccinet / vaccinen
  3. tvång till vaccination för att få arbeta
  4. de 800 barn 1-11 år som blivit vaccinerade (lagbrott då det inte finns något vaccin i Sverige som är godkänt för barn).
  5. den yngsta patienten som blivit vaccinerad var enbart 8 månader då andra dosen gavs

------------------------

Vår förhoppning är att följande:

• få media att skriva om covid-19 och vaccinen utifrån den informationen som finns gällande deras skadlighet
  • att rikta en stämningsansökan mot Folkhälsomyndigheten i syfte att vaccination mot covid-19 i Sverige ska upphöra

------------------------

Folkhälsomyndigheten har tillsammans med Läkemedelsverket godkänt användandet av vaccin från bland annat Pfizer/BioNTech mot covid-19 i Sverige. Detta efter att EMA (European Medicines Agency) för EU, placerat vaccinet under vad som som kallas för "Rolling Review".

"Rolling Review" är ett nödgodkännande och kan jämföras med EUA (Emergency Use Authorization) som den amerikanska myndigheten FDA utfärdar.

Rolling review innebär att granskningen av vaccinets effektivitet och biverkningar är fortlöpande. Med andra ord: den kliniska test fasen är inte klar. Trots detta så valde man att använda vaccinet i Sverige. Trots att man visste det fanns alternativ till vaccination så valde man att vaccinera det svenska folket.

Detta är oerhört oansvarigt. Beslutet att använda Pfizers vaccin gjordes utan vetenskaplig grund då man baserat användandet av Pfizers vaccin i Sverige på EN enda studie.

En studie som dessutom helt saknar långsiktiga resultat. En studie som tusentals forskare och läkare om och om igen bevisat vara felaktigt genomförd. Folkhälsomyndigheten har helt ignorerat allt som framförts de senaste två åren.

För mer information kring studien som Pfizer fuskade sig igenom, vänligen se "More Harm Than Good" här:

Alla varningsklockor har ignorerats. Även då skyddet mot smitta, skyddet mot att föra smittan vidare samt risken för allvarlig sjukdom bevisades vara falsk så uppmanade man svenska folket att ta ytterligare doser, så kallade "boosters". Detta är falskt då vaccinen inte heller skyddar mot död. Tvärtom, dom skapar död.

#1: Folkhälsomyndigheten har totalt och helt brustit i sitt uppdrag från Sveriges Riksdag:

#2: Gällande biverkningar och allvarliga biverkningar så överstiger dom 100 000 sedan länge tillbaka. Läkemedelsförsäkringen ansvarar för utredningar och har till dagens datum fått in över 2 600 anmälningar varav majoriteten handlar om hjärtfel (myokardit). Detta kunde man undvikt genom att fokusera på behandling istället för vaccination.

#3: Intervjuer, studier och material från svenska läkare och forskare har totalt ignorerats. Se följande video där ytterligare material finns via länkar:

-------------------

Vi vill ställa Folkhälsomyndigheten inför rätta. Vi vill ställa dem till svars för vad de gjort mot det svenska folket. För att kunna göra detta så behöver vi din hjälp. Snälla, skriv under.

covid19vaccinen.se    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att covid19vaccinen.se lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )