RÄDDA LILL-HUGO!

Denna namninsamling handlar om en liten kille från Mullsjö som flytt till sin mormor och morfar från misshandel, men istället för att Socialen hjälper honom dyker de oanmälda upp med samma person som han flytt ifrån, och försöker få honom att följa med sin plågoande hem. Personen ifråga är Socialtjänsten i Västerviks medarbetare.

När han vägrar hotar de med polis och några dagar senare genomför polisen en räd mot Hugo.
Två civila tjänstefordon och en målad bil omringar morföräldrarnas hus, och fyra polismän tränger sig in i pojkens hem och med våld bär ut honom. Ett regelrätt gripande av en oskyldig kille som inte gjort något fel.

Nu sitter han gripen och förtvivlad på ett jourhem tillsammans med ungdomsbrottslingar, narkomaner och flyktingar utan kontakt med omvärlden.

RÄDDA Lill-HUGO! Skriv under och sprid detta till alla och hjälp Hugo att bli fri.

Rädda Lill-Hugo!    Kontakta namninsamlingens skapare

Din e-postadress kommer inte att publiceras på vår webbplats. Insamlingens upphovsman kommer dock att se alla upplysningar du lämnar på detta formulär.

Du kommer att få ett e-postmeddelande med en länk för att bekräfta din signatur. Vänligen kolla din inkorg (och skräppostmapp).