På våra bara knän!

Sundsvalls kommun vill spara 95 miljoner på förskolan och skolan. Det slår hårt och får katastrofala följder. Vi är många som har fått nog och har passerat gränsen för vad som är genomförbart. Hjälp oss som arbetar med era barn att höras

I vårt yrke har vi alltid anpassat oss efter förändringar och neddragningar men nu känner vi att besparingarna har gått för långt. Nu vänder vi passivitet till handlingskraft. På våra bara knän, men fast övertygade om att resa oss och stå upp för det som är rätt. Att ge alla barn rättvisa möjligheter till jämlik förskola/skola, där alla har ett eget värde.

Hjälp oss som arbetar med era barn att höras!

STÖTTA PERSONALEN I SUNDSVALLS KOMMUN! SKRIV PÅ OCH DELA VIDARE.

Genom att underteckna godkänner jag att Kommunal lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.