Legalisera cannabis i Sverige!

Cannabis har obefogat varit en olaglig substans i Sverige allt för länge. Denna naturliga planta som kan bidra till så många bra saker har varit tabubelagd och nedskjuten, det har förts krig och misinformation. Cannabis kan brukas av många skäl, det gör människor glada och avslappnade, det hjälper mot stress och ångest. Cannabis hjälper de som är svårt sjuka i kroniska och smärtsamma sjukdomar. Om vi legaliserar cannabis kan vi få in stora skatteintäkter till landet, omfokusera polisens resurser, hjälpa människor som är sjuka i beroendesjukdomar, skydda barn från utblandade och farliga produkter, monopolisera kommersiell cannabis och stimulera ekonomin genom nya jobb.

Skriv under idag, låt Sverige ansluta till den stora mängd länder som går framåt i denna fråga och bidra till ett bättre Sverige!

Genom att underteckna godkänner jag att Cannabis Idag lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.