Låt Ali och hans familj stanna!

Detta är en familj som verkligen gjort allt för att passa in i samhället! Ali ska börja andra året i gymnasiet i Samhälle! Har verkligen gjort allt för att passa in i Samhället på bästa möjliga sätt, pluggar hårt och kan bra svenska! På fyra år har familjen etablerat sig in i det svenska samhället! Han vill bli nåt stort i framtiden och det tvivlar vi ( hans vänner) inte ett dugg på att han skulle kunna bli! Ali, född 03 har ett enormt gott hjärta och han och hans familj har  stor respekt av alla i området! Vi ber er, hjälp våran vän och hans familj att stanna i Sverige! Skriv under och dela till alla ni känner. Varje namninsamling som vi får in är vi oerhört tacksamma över.

Anthony Igiraneza    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Anthony Igiraneza överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.