Låt Ali Haydari stanna!

C37C650F-6956-453C-911E-D44889A2E1DF.jpeg
Ali Haydari är en utav mina närmaste vänner. Han är så snäll, jag känner få som har sådan respekt som han har, han är duktig i skolan, grym på fotboll, han är en glädjespridare som alltid får alla att le och han är så älskad av så många.

Vår allas fina Ali Haydari har nu fått 2 stycken nej från migrationsverket. Ali och hans advokat har en sista chans att överklaga migrarionsverkets beslut men det ser mörkt ut då advokaten inte vet vad mer han kan säga. Ett till nej från migrationsverket skulle betyda att Ali inom ca 8 månader (eller mindre) skulle behöva lämna Sverige. Vi som är hans vänner vill göra allt i vår makt för att försöka förhindra detta. Även skolan bidrar så mycket de bara kan. Även om det kanske inte kommer göra någon skillnad så vill vi försöka! Hjälp Ali genom att skriva under denna namninsamlingen. Det behövs så många underskrifter som bara möjligt så dela gärna denna på sociala medier. I kommentarsfältet kan du även gärna skriva fina saker eller minnen med Ali.

#LåtAliStanna

GLÖM INTE ATT GÅ IN PÅ ER MAIL OCH BEKRÄFTA ER UNDERSKRIFT!

Din e-postadress kommer inte att publiceras på vår webbplats. Insamlingens upphovsman kommer dock att se alla upplysningar du lämnar på detta formulär.