Kräva styrelsens avgång.

Vi är många som är otroligt trötta på att stå vi sidan av och se hur föreningen vi blöder och brinner för misshandlas av ett gäng inkompetenta personer.
Jag tycker det är dags att hela styrelsen avgår och att inte en endaste som är där nu ska få sitta kvar. Jag vet att det säkert finns kompetenta personer som vill ta över, hur och när det ska gå till vet jag dock inte.
Nu kanske den här insamlingen inte kommer någonvart eller ger så mycket, men jag vill bara att föreningen ska fånge hur sårade vi supportrar faktiskt här på hur vår älskade förening har misskötts!

Men jag vill nu att vi supportrar tar en ståndpunkt, sätter ner foten, och säger vad vi helt ärligt tycker utan att det ska bli en massa hatmeddelanden till höger och vänster. Då känner jag personligen att en namninsamling kan visa att vi är förbannat missnöjda och att det krävs en förnyelse från grunden nu.

Så skriv under och dela med alla ni känner så kan vi se hur många vi får ihop tillsammans!

Nu och för evigt, Brynäs IF!

Genom att skriva under godkänner jag att Brynäs IF överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.