HJÄLP OSS HA KVAR PIZZERIAN I VARNHEM

Som många av er kanske redan har läst, har Skara kommun valt att säga upp lokalen. Detta betyder i nuläget att vi inte kommer att kunna fortsätta bedriva vår verksamhet. Vi är väldigt upprörda över detta beslut och vet att många av våra kunder känner precis likadant. Vi anser inte att Skara kommun tittade på några andra eventuella lösningar som skulle gynna allihop. Exempelvis att använda parkeringen till att bygga en "infopoint" och ett fåtal toaletter. Alternativt att använda en del av lokalens yta, då inte hela ytan används. Vi kommer att överklaga beslutet och försöka gör allting för att kunna vara kvar i Varnhem. Pizzerian är väldigt uppskattad av invånarna i både Varnhem och hos invånarna ute på landsbygden runt omkring. För att försöka få kommunen att lyssna på oss har vi nu möjligtvis hitta en eventuell lösning, har vi nu ordnat en digital namninsamling. En fysisk namninsamling finns att skriva på inne på Pizzerian. Är det någon som dessutom vill vända sig till Skara Kommun för att yttra sig, vore det oerhört uppskattat.

Dela gärna inlägget och se till så att alla som vill ha kvar Pizzerian skriver under!

Tack så mycket!

Restaurang och Pizzeria Varnhem    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Restaurang och Pizzeria Varnhem lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.