HERKULES- Stället att aldrig tröttna på!

Herkules har som ni kanske vet blivit uppsagda från sitt hyreskontrakt. Anledningen är att Fastighetsägaren vill ha in en annan verksamhet i lokalen. Han säger att han måste strukturannpassa sig. Herkules är en viktig instution i Lund anser vi, ett ställe där vi blir väl omhändertagna, sedda och där vi känner oss trygga, ett ställe vi verkligen kan slappna av på och ha kul. Hit återvänder vi gärna gång på gång. En fastighet tillhör fastighetsägaren, därav titeln. Ungefär där stannar väl juridiken. Men alla vi andra då!? Innevånarna i staden, tillfälliga besökare , gäststudenter o.s.v, tillhör inte stadens hus och torg även oss? Vad innebär egentligen strukturanpassning? De flesta undersökningar på senare tid visar att det som driver utvecklingen i stadskärnorna i dag är restauranger, barer och caféer, att behålla Herkules tycker vi är strukturanpassning. Vi vill behålla våra vardagsrum som restauranger, barer och caféer faktiskt är i dag. Vi vill behålla Herkules! Stöd vårt upprop om du tycker som vi!

Genom att underteckna godkänner jag att Karolina lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )