Stöd SVT:s sändning av dokumentär om Ukraina

Quoted post

Oleg Mezjuev

#33 Jag ställerRe: Re: Proukrainska organisationer och NATO-lobbyn försöker tysta ner det fria ordet!

2016-04-26 10:59

#30: Maidan Norway - Re: Proukrainska organisationer och NATO-lobbyn försöker tysta ner det fria ordet! 

Jag skulle utan problem ställa upp på en påföljande debatt i en TV-studio. Men chansen att man blir insläppt där är dock inte så stor. Er sida har haft massiv support från mainstream media sen Dag 1 när Majdan-kuppen genomfördes. Ni har försökt hamra in "sanningen" i huvudet på ovetande svenskar som är upptagna med sina vardagsliv och som inte har så mycket tid att luska reda på mer fakta om vad som händer utöver det som som presenteras i TV-rutan, hörs i radio eller kan läsas om i våra "oberoende" och "demokratiska" tidningar. Och nu när ni får mothugg blir det ett jäkla kackel från alla håll och kanter. Filmen ska visas! Punkt. Och krävs det en debatt så tar vi den sen också. Ni ska inte få komma undan med era påhitt i all evighet.

Svar

Maidan Norway

#35 Re: Jag ställerRe: Re: Proukrainska organisationer och NATO-lobbyn försöker tysta ner det fria ordet

2016-04-26 12:41:56

#33: Oleg Mezjuev - Jag ställerRe: Re: Proukrainska organisationer och NATO-lobbyn försöker tysta ner det fria ordet! 

 Fint, da er vi enige om at SvT legger til rette for en debatt i forbindelse med visning av filmen. Still gjerne du.

Signér oppropet vårt så sikrer vi at SvT lytter til oss begge.

Se link over.

Hallvard Fagerland
Maidan Norway