Häv skolinspektionens beslut att stänga Lundsbergs skola

Quoted post

KRÄNKT

#1 AVUNDSJUK

2013-08-28 21:18

JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD PÅ DEN DÄR ÖVERKLASSKOLAN LUNDSBERG SÅ DET SKULLE GLÄDJA MIG OM DE TÄNDE ELD PÅ SKITEN NÄR DE VÄL ÄR IGÅNG. JÄVLA BORGARBARN SOM INTE VET HUR MAN BETER SIG, LEVER INSESTIÖST PÅ NÅN JÄVLA SKOLA OCH BANKAR SKITEN UR VARANDRA. LÅT DOM UNGJÄVLARNA "KNYTA KONTAKTER" (BEHÅLLA PENGARNA HOS DEN GAMLA ÖVERKLASSEN) PÅ VANLIGA SKOLOR ISTÄLLET.

ÅÅÅT HELVETE MED LUNDSBERG. STÄNG NER SKITEN, BRÄNN DEN TILL MARKEN, BRÄNN ALLA ARKIV OM DEN FYYYFAN FÖR DEN JÄVLA PENNALISMSKOLAN.

TACK FÖR ORDET.

Svar

Stig

#2 Re: AVUNDSJUK

2013-08-28 21:21:00

#1: KRÄNKT - AVUNDSJUK

ZzzzZZZZzzzzzZZ

H

#3 Re: AVUNDSJUK

2013-08-28 21:26:20

#1: KRÄNKT - AVUNDSJUK

Du har ju inte fattat att det inte bara är överklassare där!!!!!! om du visste ett skit så hade du ju inte blivit så jävla förbannad! och det enda jag läser från dina rader är bla bla bla jag är så depp bla bla bla jag sitter bakom en dator bla bla bla jag kan tycka och tänka hur jag vill bla bla

 

Ingen bryr sig om vad fan du eller de andra som hatar Ls tycker. Depp Sverige!  Verkligen! Jag är så jävla glad att jag flyttat därifrån. ska fan i mig också säga upp medborgarskapet! Ni är ju inte människor!

:-)

#11 Re: AVUNDSJUK

2013-08-29 06:02:12

#1: KRÄNKT - AVUNDSJUK

Har du någonsin varit på Lundsberg eller talat med de elever som går där eller personalen som arbetar där?

Eller är du bara bitter och avundsjuk på att du inte är född överklass??????

Välmående

#15 Re: AVUNDSJUK

2013-08-29 07:05:59

#1: KRÄNKT - AVUNDSJUK

Fantastiskt fånigt och löjligt uttryckt! Man får gratuelera personen i fråga och härmed utdela första pris i korkade kommentarer! Jag ler av välmod och skrattar hela vägen hem av en sådan löjlig kommentar.

JANTE DANTE

#23 Re: AVUNDSJUK

2013-08-29 09:18:56

#1: KRÄNKT - AVUNDSJUK

Sluta att trolla ditt lilla illaluktande troll!

HEJ DÅ

#26 Re: AVUNDSJUK

2013-08-29 09:34:50

#1: KRÄNKT - AVUNDSJUK

Ja vilken bra idé! OCH SÅ GÖR VI SAMMA MED VARENDA  SKOLA DÄR DET FÖREKOMMER MOBBING!!!!


Gäst

#49 Re: AVUNDSJUK

2013-08-29 19:58:33

#1: KRÄNKT - AVUNDSJUK

Lär man sig ett sådant ovårdat språk i den offentliga skolan?Är glad över att mina föräldrar valde privatskola för min syster och mig....

H-81

#72 Re: AVUNDSJUK

2013-09-02 07:13:24

#1: KRÄNKT - AVUNDSJUK

Hånet och hatet ses som legitimt så länge det kommer från vänster
Deras förakt betraktas som progressivt och får på så sätt fritt spelrum i offentligheten

Har anmält din kommentar som förtal hoppas att den tas bort snarast!!!!!!


Gäst

#80 Re: AVUNDSJUK

2013-09-08 13:46:21

#1: KRÄNKT - AVUNDSJUK

Oj vad man ta i. Tror inte att Du mellan svordomarna tänkt mer än kännt. Hotet kan polisanmälas. Och så det där med "Överklasskola" - menar Du att alla andra skolor är "Underklasskolor"?