Begär Regeringen stoppar länsstyrelsens djurbeslag, Djur dör

Quoted post

Jan Kindgren

#4 Barbro Bruhn

2013-08-17 22:07

Större knäppskalle och djurplågare får man leta efter. Att ta med Barbro Bruhn i något som handlar om djur tar bort all trovärdighet och seriositet. Barbro Bruhn är ökänd i hundvärlden och har dessutom pålagts djurförbud p.g.a. vanvård av hundar.

Svar

Pitbull uppfödare Barbro Bruhn

#5 Re: Barbro Bruhn

2013-10-08 08:59:10

#4: Jan Kindgren - Barbro Bruhn

Jag vann i Förvaltnings rätten,,,,,Jag har förföljts av www.pitbullforum.se sedan 2007,,Och det var en valpköpare som anmälde mig då dom inte fick köpa företagshunden Cola,Som blev sedan utsatt för Djurplågeri,,Och 3 hundar har tidigare utsatts för djurplågeri av en man och han är dömd för djurplågeri,,,och dessa som utsatte min uppfödda apbt Cola är nu anmälda för djurplågeri. Det är enskilda personer i Länsstyrelsen som har ändrat i original dokument och tog in den första mannen som utsatte mina djur för djurplågeri sattes in i mina dokument..och rättegången i Helsingborgs Tings rätt gick inte i heller rätt till...Förvaltnings rätten har fått dessa dokument och ljudinspelning av Helsingborgs Tingsrätt och friade mig och tog bort djurförbudet och dom nu ytterligare 3 hundar som länsstyrelsen stal (dom stal 6 apbt innan) ska lämnas tillbaka,,,,Så du Jan Kindgren som många andra läser www.pitbullforum.se falska rykten dom startat på mig och mina hundar (så även djurinspektör gjort viten efter som hon försökt ge mig böter för och för att försöka göra ett djurförbud) och förtal om min svenska egna kennel klubb Svenska Pitbull Klubben..Idag ägaer jag internationell kennel klubb som har filial i Sverige,,och vi har startat upp i Danmark nu för att hjälpa dessa hundar få stamtavlor då 13 raser blir avlivade av polis direkt och även blandraser med dessa 13 fast deras raser inte är den ras polisen tror

MVH SPBK och UKC filial President Barbro Bruhn

Loitta

#10 Re: Barbro Bruhn

2014-06-25 11:55:18

#4: Jan Kindgren - Barbro Bruhn

apselut inte alls .. var er dette bevis

 

jeg kan som ejer och kennel driver i gennem 30 år .. aldrig set en mere snel och venlig dame mod djur som hende .. de ord du nävner her kender jag inte alls igen .. kanske du skulle gåa til lasseratte med din påstånd for der får vare nået fejl på din bedömning om inte andet i hjeren på dig .. fy fanden  at hänge ud folk på dette vise ude bevis alls ..

White Eagle

#15 Re: Barbro Bruhn

2014-07-24 07:21:21

#4: Jan Kindgren - Barbro Bruhn

Be genast Barbro Bruhn om ursäkt därför hon har inget djurförbud och det har domstolssystemet fastslagit så varifrån får du dina uppgifter? "Eget tyckande" precis som länsstyrelserna?