STOPPA KURSMANIPULATIONEN PÅ STOCKHOLMSBÖRSEN - REFORMER NU !


Gäst

/ #138

2016-10-24 17:56

Jag är så trött på alla blankare och nakenblankare som förstör för alla små aktieägare och hela aktiemarknaden. Okunniga analytiker som manipulerar och skriver smörja om Fingerprint . Kommer med negativa flera års gamla nyheter och skrämmer
folk . Många har säkert förlorat massor med pengar för den här cirkusen . Fingerprint är ett jättefint företag som Sverige skulle vara stolt över . Hur kan man tillåta alla negativa krafter att fortsätta utan att någon myndighet reagerar . Johan Carlström har byggt upp ett unikt företag med sina medarbetare . Honom har man jagat åratal och skrivit så illa om honom . Han är inte döm och så länge man inte är döm , så är man oskyldig . Det får framtiden visa hur det blir . Åratal har man jagat honom och skrivit elakheter om honom . Man har inte insett vilket företag han har byggt upp . Utan honom hade vi inte haft Fingerprint
som har blivit ett världskänt unikt företag . Nu har han lämnat företaget och jag hoppas man slutar jaga honom tills rättegången är över . Det är mycket bättre om man börjar uppskatta Fingerprint och tar hand om folk som medveten försöker göra allt för att skada företaget . Jag har aldrig tidigare upplev så vidrigt agerande på aktiemarknaden som man får se med alla blankare och ännu värre med nakenblankare och med alla elaka okunniga , så kallade analytiker som bara skriver smörja och gör allt för att trycka ner aktien . Någon måste ta ansvaret för det här så att det blir en bättre ordning på aktiemarknaden .