Vi som vill ha kvar Sollefteå BB


Gäst

/ #96

2016-10-04 08:13

Hur kan man lägga ner BB ? Hur ska nya Sollefteå bor komma till Värden ska stan dödas helt !!! Jag har fött mina två barn där fast jag bor i stockholm. Sollefteå sjukhus har rädda livet på mig flera gånger tex när jag fick 220 v ström i genom mig, när jag slutade andas plötsligt, läkarna där har hittat orsaken till mina sjukdom som inget av alla stora sjukhus i stockholm har gjort. När man är sjuk blir man liten, rädd och utelämnad till andra händer och dom ska man kunna lita på.
Jag har en dröm att flytta upp till huset igen men jag vågar inte om sjukhuset skall tas bort. .
Sollefteå behöver akutsjukvård, BB och bårhus. Livet är så vi föds blir sjuka och skadar oss i livet och till sist ska vi dö.
Inte ens då vill jag ha min kropp farande runt i sverige för att sedan kanske komma till begravningen som rätt lik.
Vilket inte är heller helt säkert i vårt samhälle.
VÄRNA OM JOBBEN, LÅT FOLKET VÅGA FLYTTA DIT, ANSTÄLL FAST PERSONAL GE DE LÄKARE OCH SKÖTERSKOR BRA LÖN OCH NI SPAR PENGAR I STÄLLET FÖR STAFETT PERSONAL OCH SLUTA SITTA OCH ÄLTA OM SJUKHUSETS FRAMTID OCH TA BETALT I LÖN ÅRS VIS SOM KAN LÄGGAS PÅ VÅRDEN I STÄLLET.
FY FAAAN FÖR POLITIKER OCH HÖGA CHEFER