Jag är inte och har inte varit naiv Löfven!


Gäst

/ #125

2015-11-21 09:40

löfven har en dold agenda som innebär att söndra och härska och det hade reinfeldt också eftersom de fått sina direktiv från bilderberggruppen där man blir tvingad att göra vad som är bestämt av jesuiterna som bestämmer i toppen av maktpyramiden. Kaos i de europeiska länderna och frånvaro av nationella suveräna länder är vad jesuiterna bestämt i den nya världsordningen. NWO. Att skapa problem och få en reaktion samt komma med en lösning som folket aldrig skulle gå med på utan att ha hamnat i stora problem är hur det hela är tänkt. Ett kuvat och splittrat folk är lätta att styra över. De kommer att ta ifrån oss vapen samt tvinga oss att chippas. Kontanterna tas ifrån oss och vi kommer att tvingas bli övervakade överallt i allt vi gör. USA och deras alierade har skapat daech för att förbereda detta med flyktingströmmarna och splittra nationerna och detta vet nog löfven om men han lyder under agendan och eftersom hela mediaindustrin fått sina direktiv så tvingar de på oss sin lömska propaganda att Sverige skall älska mångkultur. Jag är inte naiv löfven och jag är inte köpt heller.