Anmäl ordningsvakten 6 feb 2015

Död åt alla rasister

/ #641

2015-05-30 12:51

Detta är fan vedervärdigt. Vita ungar plankar ju hela tiden men ingen höjer ögonbrynen åt det men om en unge med utländsk bakgrund gör det så skiter alla i brallan och skränar om hur han ''förtjänade det'' och ''han blev attackerad av en anledning''.

DET ÄR EN NIOÅRIG UNGE FÖR FAN!!!!!!! HUR SKULLE NI REAGERA OM UNGEN HADE VARIT VIT?

Hur är en nioåring så farlig att en beväpnad vuxen man måste sätta sig på honom och dunka hans huvud i asfalt? Vad hade han kunnat göra? Bita vakten? Åka tåg olagligt? THE TERROR!!!!

Är det för att han är utländsk som han är ''mindre känslig'' eller vad fan? Han ber ju för i helvete! Han tror att han ska dö, så jävla rädd är han! Jag får fan tårar i ögonen när jag tänker på hur vättskrämd han måste vara. Skulle inte ni streta emot om ni var i samma situation eller?

Jag hoppas att alla som försvarar vaktens beteende blir påhoppade och halvt strypta av en vakt nästa gång ni åker till utlandet och tills dess, skämms på er. Det är på grund av er som svenskar har rykten om att vara osympatiska och känslokalla, och de ryktena stämmer verkligen. Skit på er och jag hoppas att era föräldrar skäms för er och att ni dör en långsam och plågsam död utan några nära och kära. Ingen skulla ändå sakna er.