RÄDDA DR KENNETH SANDSTRÖM - AKA DR X


Gäst

/ #111

2015-04-13 07:15

Kenneth Sandström har hjälpt min väninna att återfå hälsan och livet. Efter flera år av utredningar, icke relevanta behandlingar samt utebliven diagnos blev hon sängliggande. Kenneth har med sina gedigna kunskaper ställt korrekt diagnos och genomfört en lyckad behandling.
Hur kan någon komma på att förbjuda denna kompetens i svensk sjukvård?
En kompetens som gör det som sjukvården inte klarar av idag. Varför inte använda hans kunskaper till att utbilda sjukvårdspersonal? Är det någon som har räknat på de ekonomiska besparingar en korrekt ställd diagnos och behandling ger? Varför inte forska vidare? Är det någon som frågat alla botade före detta lidande människor som nu blivit friska? Hur såg deras liv ut? Vilken livskvalité upplevde de under tiden de var misstrodda, felbehandlade, oförmögna att arbeta, saknade kraft och hälsa för ett normalt liv och blev beroende av ekonomisk hjälp från samhället. Skulle vi inte kunna spara pengar på rätt diagnos och behandling i stället för motsatsen? Varför skapa och tillåta långvarig ohälsa? Det som pågår idag är inte värdigt för ett land som Sverige. Vi har resurser och jag vädjar till våra styrande att ta vara på Kenneth Sandströms gedigna kunskaper och använd dem till det som sjukvården finns för. Att lindra och bota sjukdomar/ohälsa.
Jag vill inte skämmas för att bo i ett land där man behandlar sina medborgare illa. Släpp prestigen och de gamla synsätten! Ta fram medkänslan, och tillåt Sverige vara en värdig representant för de mänskliga rättigheterna!