Varför utvisa vår fantastiska medarbetare Frey och hennes barn?
Varför utvisa vår fantastiska medarbetare Frey och hennes barn? / Uppdateringar / Frey och barnen fick avslag / Kommentarer
|
Gäst |
#12021-06-02 11:27Ååå så ledsen arg å galen jag blir !!! Vad är det för människor som tar såna beslut Hur mår dom ? hur kan dom? Vad är det för lagar bestämmelser vi har i sverige? Åter igen Barnkonventionen som Sverige har godkänt! Lycka till ni som kämpar i familjens närhet! |
|
| |
|
Hej |
#22021-06-02 11:34Hemskt! Frustrerande att fint folk inte får stanna! |
|
| |
|
Gäst |
#32021-06-02 11:35Verkligen så hemskt! All kärlek till familjen |
|
| |
|
Gäst |
#42021-06-02 12:02Idiotiskt! Stackars fina underbara familj❤ hemskt att det kan gå till så här i vårat Land! |
|
| |
|
Gäst |
#52021-06-02 12:24Det måste vara något fel på de personer som jobbar där, på riktigt! Ännu mer frustrerande blir det när man hör om andra, tungt kriminella, som får stanna oavsett. Det är något sjukt i det här landet... |
|
| |
|
Gäst |
#62021-06-02 12:38Kan man överklaga beslutet💙 då vore det bra? |
|
| |
|
Gäst |
#72021-06-02 13:02Tack för uppdateringen, säg till om det är något vi andra kan göra. Så hemskt och det skär verkligen i hjärtat 💔 Att de ska få lida på grund av omänskliga bedömningar på en sjuk myndighet. |
|
| |
|
Gäst |
#82021-06-02 13:07Hälsa dem så mycket från Bengt Sjöberg i Filipstad
En fantastiskt fin och försynt familj med en mor som kämpat så under många år.
Vi hoppas hon ska få stanna pga arbete.
Hör av er annars.
Bengt (Sjöbergs Asylrådgivning) www.asylradgivning.se
|
|
| |
|
Gäst |
#92021-06-02 13:10Träffade Freys dotter häromdagen... mitt hjärta blöder. Vad kan jag göra mer än att skriva på? |
|
| |
|
Gäst |
#102021-06-02 13:15Tack för uppdatering och ert fantastiska arbete! |
|
| |
|
Gäst |
#112021-06-02 13:18Fruktansvärt. Finns det något annat att göra? |
|
| |
|
Gäst |
#122021-06-02 13:19Då måste det fixas a s a p. 🙏 |
|
| |
|
Gäst |
#132021-06-02 13:19Låt dom stanna asså hitta gud i era liv och gör en god hjärninfarkt! |
|
| |
|
Gäst |
#142021-06-02 13:44Asso va vad äre här för fu*king skämt !? Vadå det finns inga omständigheter som gör att dom får stanna.. |
|
| |
|
Gäst |
#152021-06-02 13:52Katastrof…. Humant är visst inte Sveriges signum 😔 |
|
| |
|
Gäst |
#162021-06-02 14:05Kan inte med ord beskriva hur mycket jag hoppas att ni lyckas hitta något sätt så de kan stanna. |
|
| |
|
Gäst |
#172021-06-02 14:33Galet beslut!! Vad innebär "spårbyte" i realiteten? Vad behöver/kan vi göra/åstadkomma på dessa knappa 12 dgr? |
|
| |
|
Gäst |
#182021-06-02 14:38Men alltså detta är ju inte klokt! |
|
| |
|
Gäst |
#192021-06-02 15:05Åh nej vad fruktansvärt! Vad kan vi göra för att hjälpa till?? Massa kärlek! |
|
| |
Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)
2021-06-02 16:00- Date of removal: 2021-06-02
- Borttagningsorsak:
|
Gäst |
#212021-06-02 16:30Fruktansvärt. All kärlek till familjen. Ingen ska behöva ha sån osäkerhet, hjärtat går sönder. |
|
| |
|
Gäst |
#222021-06-02 17:20Må gud vägleda denna familj förbi stormen. Så hemskt! |
|
| |
|
Gäst |
#232021-06-02 17:33Sorgligt och patetiska regler! |
|
| |
|
S.B. |
#242021-06-02 18:08Varför sker inte en logisk och human bedöming? Dessa horribla utvisningar som pågår, när det samtidigt är många som uppenbart utnyttjar vårt land, begår brott m.m.
|
|
| |
|
Gäst |
#252021-06-02 18:09Hoppas att detta "spårbyte" kommer att hjälpa situationen till det Bästa! |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.