Stoppa ombyggnaden av gamla E4 i Sundsvall
Kontakta namninsamlingens skapare
För att... Därför att..
Du som är galet besatt av att skriva "för att" - "därför att" etc. Tror du att du tillför något vettigt? Det är bara tröttsamt och genomskinligt. Det finns flera kloka inlägg och de är läsvärda. Dina inlägg är inte läsvärda utan förlöjligar diskussionen.
Motormännens inlägg i debatten
En organisation som Motormännen har utalat sig. Bra och klokt ända till man förstör opinionsbildningens enhet genom att dra fram sina egna idéer om att bygga en ny väg bakom södra berget. De gamla farbröderna kanske skulle behöva någon som styrde upp deras arbete med att bedriva opinion. Om vi ska förändra och påverka så behövs enighet. Börjar vi dravla om än det ena än det andra så förlorar vi i trovärdighet.
Sedan behövs än bättre organisering.
kostar en massa pengar.
finansiera brobygget!
Om jag har ett hus med fler rum än jag behöver... Inte fasan river jag delar av huset och bygger om!
1. Finns igen som helst anledning till att göra det och spendera pengar på något totalt oväsentligt.
2. En dag behövs förmodligen det extra utrymmet. Är det då rivet får man bygga nytt (= ännu mer slöseri med pengar). Finns utrymmet däremot kvar så har man inte förlorat ett enda dugg och man slipper lösa ett framtida utrymmesbehov.
ganska enkel ekvation!
har jag två äpplen men bara orkar äta ett så kastar jag inte bort det andra äpplet utan sparar det till sen. Det fattar en femåring till och med!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Kommer dessutom förvärra trafiksituationen
vid rusningstid.
Re: För att... Därför att..
Det finns ett namn på det här och det är fascism, man tvingar på kommuninvånarna ett system bara kostar mera pengar, och tar även bort valfriheten för domsamma det är är ren fascism.
| This discussion has been closed. |