Stäng inte skolan i Söderbykarl!
Kontakta namninsamlingens skapare
Behåll en levande landsbygd, behåll byskolorna!!
*1
Söderbykarls skola är en bra skola, där varje lärare ser upp till var och en individ. Tar sig tid och lyssnar på barnen skolan ska vara kvar
Utveckla skolan så kommer fler elever söka ditt.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Själv har jag gått på söderbykarls skola, jag har lärt mig mycket och hade de alltid kul medmina kompisar på rasterna! tycker det är tråkigt att den inte går upp till 6:an skulle lätt gått kvar då!!
Tycker samma som en annan de är bra med en skola i en liten by, så inte barnen ska behöva pendla fram och tillbaka från söderbykarl, (((:
Vi flyttade till Söderbykarl för skolans skull. Den ligger bra till med närhet till naturen, den har bra lärare som har jobbat där länge, det finns många ideella krafter som kämpar för och bryr sig om barnens och socknens bästa. Vi har en gemytlig skolmiljö som bidrar till trygga och glada barn.
Som barn gick jag i en klass med många elever, jag trivdes aldrig i skolan. Låt Söderbykarls skolan leva vidare, för här får barnen allt dom behöver, underbara lärare, en härlig gemenskap där alla känner varandra, här bryr man sig!
| This discussion has been closed. |