RÄDDA RADIO1
Kontakta namninsamlingens skapare
Gäst#177 Dec 29, 2013, 20:26
Radio 1 - Sveriges bästa radiostation 2 år i rad - läggs ner. Hur absurt och ologiskt som helst, det kan vem som helst inse.
Äntligen fanns det en radiostation som fick mig engagerad, inspirerad och ibland självklart irriterad. Oavsett ämne - inläggen från alla lyssnare som ringde in för att säga sin åsikt gav extra krydda och mening till debatten.
Kommer att saknas djupt. Blir inget radiolyssnande för mig efter nyår. Det finns ingen radiostation att lyssna på som är värd min tid.
Må folkets röst skina även i detta sorgliga läge och pressa makthavarna till förändring!!!
Äntligen fanns det en radiostation som fick mig engagerad, inspirerad och ibland självklart irriterad. Oavsett ämne - inläggen från alla lyssnare som ringde in för att säga sin åsikt gav extra krydda och mening till debatten.
Kommer att saknas djupt. Blir inget radiolyssnande för mig efter nyår. Det finns ingen radiostation att lyssna på som är värd min tid.
Må folkets röst skina även i detta sorgliga läge och pressa makthavarna till förändring!!!
Gäst#178 Jan 01, 2014, 10:40
Låt Sveriges bästa Radiokanal återuppstå, den behövs!
Gäst#179 Jan 17, 2014, 22:11
SD 2014 mer info på www.Sverigedemokraterna.se
Gäst#180 Apr 07, 2014, 19:52
Om idiot politikerna sluta att sitta fingra sig i brunögat och gjorde nåt vettigt för en gång skull så skulle inte radio1 gått under
| This discussion has been closed. |
radio 1 bidrar till just reflektion och eftertanke och jag är rädd att det är just det som politikerna inte vill att vi ska göra. de vill kankse ha en ignorant befolkning som kollar på tv och lyssnar på radio utan att tänka så mycket?
ett mycket trist beslut. låt oss tänka öppet och fritt! rädda radio 1!