Rädda buss 75 Ropsten-Cityterminalen
Rädda buss 75 Ropsten-Cityterminalen / Uppdateringar / Tack för att ni skrev på namninsamlingen / Kommentarer
|
Gäst |
#12024-05-26 16:18Tack! Kämpa på! Helt galet detta!!!!!!! |
|
| |
|
Tager of the East |
#22024-05-26 17:36Det är vansinne att bygga en helt ny stadsdel som är utformad för till största delar bilfri trafik och sedan dra in en av de få busslinjer som förbinder den med resten av innerstaden. Här finns varken förnuft eller känsla hos matkhavarna. |
|
| |
|
Gäst |
#32024-05-26 18:44Tack så jättemycket för era jobb så att vi kan behålla våra bussar. |
|
| |
|
Gäst |
#42024-05-27 08:20Tack för att ni gör det, det är ett sinnesjukt beteende från de partierna som röstade för att lägga ner 75:an. Ingen av dem bor i området förmodligen. Usch! |
|
| |
|
Rika mannen som gärna åker buss |
#5 Tack!2024-05-27 08:39Tack för er insats och uppdatering. Ni gör skillnad och detta uppskattas mer än nu förstår och tror |
|
| |
![]() Anonymous |
#6 Re:2024-06-28 10:25Jag håller helt och hållet med. Resonemangen att ta bort och nu minska avgångarna avsevärt för buss 75 håller inte för en stadsdel som Norra djurgårdsstaden. |
|
| |
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.
