Skrivunder.com

Polisen måste ta sitt Djurskyddsansvar

Snart 4000 namnunderskrifter!

Gäst#1 Oct 01, 2026, 14:25
Jättebra att någon agerar! Det är konstigt att ett västerländskt i-land har ett så krasst djurskydd.
Gäst#2 Oct 01, 2026, 14:48
Tack för allt hårt arbete ni gör 🙏🏻 Ni behövs våra familjemedlemmar ska inte lida!!!!!
Gäst#3 Oct 01, 2026, 14:56
Fullständigt oacceptabelt att Polisen som kanske är en av dom första på plats eller oavsett vilka myndighetspersoner måste ha en anmälningsplikt att se efter att eventuella kvarvarande djur MÅSTE få omedelbar hjälp efter någons bortgång eller bortavaro. Kanske måste till att avsättas pengar till olika hjälpinsatser såsom katthem knutna till veterinär och pensionat som kan med kort varsel ta emot behövande djur. Vi måste bli mer medmänskliga i vårat samhälle.
Gäst#4 Oct 01, 2026, 15:05
Polisen borde med ta djuren på allvar!
Gäst#5 Oct 01, 2026, 18:09
Underbart att detta når polisen och gör skillnad!
Gäst#6 Oct 01, 2026, 19:21
Hej tusen tack till er jag vill tillägga att Polisen i stort sett alla arbetar tyvärr allt för ofta enligt min åsikt att skydda kriminella i hela Sverige i sitt arbete och inte korrekt enligt lagen detta gäller alla ärenden som Polisen ska göra i sina arbeten.
Gäst#7 Oct 01, 2026, 19:45
Jätte bra hoppas fler kämpar för djuren. Har själva behövt polisens hjälp i djurärende utan få hjälpen. Även kämpat för flera mot länstyrelsen som är nästan omöjligt.
Men jag är inte den som gett mig första taget men många orkar inte kämpa mot dom och djuret får fortsätta sitt lidande. Hoppas att det blir ändring i lagar .
All eloge till er
Gäst#8 Oct 03, 2026, 07:03
Tack för att ni kämpar ❤️

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.

Betald annonsering

Skrivunder.com kommer att marknadsföra denna namninsamling till 3,000 personer.

Läs mer...

Välj din budget
Betalningsmetod
Betalningsmetod