Förbjud organiserad nazism!
Kontakta namninsamlingens skapare
Gäst#52 Mar 29, 2016, 15:40
Ni får gärna förklara vad ni menar med "nazism". Vad är "nazism", enligt er? Hur definierar ni det? Vilka grundläggande kriterier måste man uppfylla för att räknas som "nazist" enligt er? Eller är det bara någonting ni kallar folk som ni tycker är "dumma"?
Gäst#53 Mar 30, 2016, 07:16
Sverige blöder p g av att de bruna krafterna har satt igång sin rörelse. De infiltrerar allt. Så det måste förbjudas, liksom andra terrororganisationer är förbjudna i Sverige.
Gäst#54 Mar 31, 2016, 20:09
Jag är för mångfalden i Sverige, mot främlingsfientlighet, mot hat och mobbning - alla människor har lika värde!
Gäst#55 Mar 31, 2016, 21:12
Nazism, SF o annat högerskräp skall väck
Gäst#56 Apr 01, 2016, 05:13
FN:s stadgar förbjuder sådana organisationer. Varför ska de då vara tillåtna i Sverige?
Gäst#57 Apr 01, 2016, 14:08
För att moverka nazism och extremism i alla dess former ,,,
Gäst#58 Oct 28, 2016, 09:31
Re: Re: Hot mot demokratin...
#22: Anders - Re: Hot mot demokratin...
Det finns inget sådant "FN-beslut".
Det finns en svensk organistion som låtsas vara en FN-organisation som tycker så, men de är inte med i FN i verkligheten.
Du är alltså en lögnare :-)
Gäst#59 Oct 28, 2016, 09:32
Föbjud alla som vill förbjuda folks åsikter! Dödsstraff ska det va!
| This discussion has been closed. |
Re:
#24: -
Det gör inte jag. Jag anser t. ex. att min mamma är mer värd än din mamma och att en IT-tekniker och en lagerarbetare har helt olika värden (läs betydelse) i samhället.
Däremot så anser jag att alla människor har ett grundläggande människovärde. Men jag håller inte med om att alla människor har samma värde, för det är helt enkelt inte sant.