Läkemedelsverkets rätt att förbjuda örter som använts för hälsan?
- Namninsamling
- Uppdateringar 1
- Underskrifter 16 326
- Diskussion
- Statistik
- Behandling av personuppgifter
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Läkemedelsverkets rätt att förbjuda örter som använts för hälsan?.
Gäst |
#1512014-02-04 15:10Jag vill bestämma själv vad jag ska äta och inte äta. Läkemedelsverket går bara i tillverkarnas fotspår. |
Gäst |
#1522014-02-04 15:29Fler alternativ att välja bland till folket,för oss som ej tål läkemedel |
Gäst |
#1532014-02-04 15:40Förskräckligt! Låt oss få använda alla naturliga läkemedel som finns och det utan arr ta ut hutlösa registreringsavgifter!!! Först heter det att det är verkningslöst och sen är det farligt... Var finns logiken i detta??? |
Gäst |
#1542014-02-04 16:07Det måste vara slut med att penningmarknaden(läkemedelshandeln) stoppar naturliga mediciner som örter, medan de själva öser över oss farliga gifter i medicinerna. Någonstans måste det vara fel, när inte läkemedelsverket ser till det som redan finns i naturen utan vill att vi ska få i oss en massa konstgjorda och dyra mediciner. |
Gäst |
#1552014-02-04 17:02man behöver inte förbjuda allt , örter som kommer från naturen ska väll vara bra eller ,bättre att förbjuda sånt som verkligen är skadligt som tex rökning ,alkohol , men det är lagligt att supa i hjäl sig , men det är väll bara pengar det handlar om , som vanligt:( |
Gäst |
#1572014-02-04 18:50Vi är fria människor som använder vad vi vill för att hålla oss friska |
Gäst |
#1592014-02-04 19:47Naturligtvis ska örter användas för hälsan.Det orwelliska samhället är här och vi måste verka för det fria valet,gott folk! |
Gäst |
#1612014-02-04 21:46Blåbär är nyttigt numera och dom som vet och handskas med örter bör man lyssna på! Finns så mkt annan skit som är godkänt inom medicin. |
Gäst |
#1622014-02-04 21:54För min del utan ett företag som kan sponsra är jag inte med. Har bara min pension som jag ej kan dra av ifrån. |
Gäst |
#1652014-02-04 22:44Jag anser att detta med FÖRBUD av det bästa en kropp kan få är SKIT. JAG som nu varit långsjukskriven med HÖGA doser av läkemedel som förstört min kropp under 12 års tid har nu ÄNTLIGEN hittat en ren närande produkt av vitaminer, mineraler och antioxidanter som gjort mig så frisk att jag fått livet tillbaka. JAG som trodde livet var slut, NU har jag börjat få ett normalt liv igen och börjat arbetsträna och DENNA GÅNG kommer jag att lyckas för jag har blivit så frisk under det år jag druckit detta preparat. NU SLIPPER jag ta medicinerna som förstörde min kropp. Jag höll på att dö av medicinförgiftning. VART är världen på väg när vi inte ska kunna använda oss av det naturligaste som finns och det är våra växter. Men det är väl PENGARNA som styr som vanligt. Hur folk mår bryr sig ingen om så länge de kan tjäna storkovan på skitsaker. Jag blev en tablettmissbrukare med abstinens när jag inte fick min dos. Levern tar ju stryk av våra s.k. vanliga smärttabletter när vi använder dessa under så lång tid. Det svar jag fick av "sjukvården" var att jag ska lära mig leva med min smärta ( jag har fibromyalgi och eds) och det enda de kunde göra var att skriva ut tabletter. Fruktansvärt dåligt, när det finns bra preparat som jag nu hittat. Det är "friskvård" jag håller på med nu. Tack Maria, du som hjälpte mig att hitta detta åt mig. Det finns änglar på jorden. Och det finns de som inte vill att vi ska bli friskare utan sjukare. Vad har jag kostat samhället under dessa år av sjukskrivning ? Vad har jag kostat min familj under dessa år av trötthet, värk och lidande. Ej kunna vara den mor och mormor jag velat vara. Jag tappade bort alla mina vänner, de finns inte kvar, så nu har jag hittat nya som gör som jag nämligen använder rena, närande produkter för att kroppen ska läka sig själv. Det är det allt går ut på, att våra kroppar är så försurade, fattiga på bra näring för maten är inte vad den varit förr. Den innehåller inte det vi tror att den gör för transporterna är långa så mogna får de göra när de kommer hit, våra frukter och grönsaker. Allt annat som importeras, är processat och genmanipulerat när det finns lokalt är ju botten av slöseri med moder naturs resurser. Urbefolkningarna använder ju sig av växterna som medicin då ska väl vi också klara det eller hur? UPP TILL KAMP KAMRATER för en BÄTTRE VÄRLD. mvh Anette, en nyslipad DIAMANT i skyn. För nu gnistar jag. Förut höll jag på att sakta dö av medicinerna. Så håll ut och kämpa som jag gör nu. vi måste vinna detta om vi inte ska duka under av gifter. |
Gäst |
#1662014-02-05 03:35Helt vansinnigt. Läkemedelsverket är köpt av alla läkemedelsbolag. Katastrof. |
Gäst |
#1672014-02-05 08:07Ännu ett försök till makt kontroll. Dom är få men "kloka" vi är många och klokare tillsammans! |
Gäst |
#1702014-02-05 16:19Det är dags nu att regeringen politikerna förstår hur viktigt det är med dessa växter för oss alla på den här planeten. |
Gäst |
#1712014-02-05 17:26Örterna behövs i Sverige för att bota, USA tycker det är vansinnigt att man inte får kurera sig själv i Sverige när inte ens vården gör det. Håller ni på att utrota svensken eller?? |
Gäst |
#1722014-02-05 21:15Hur kan Läkemedelsverket förbjuda örter? Det är bättre att förbjuda läkemedel och syntetiska preparat. |
Gäst |
#1742014-02-05 23:23 Logga in | Registrera Skrivunder.comSkapa NamninsamlingMest Populära PetitionerKontakta Oss Dela på Facebook Gmail Visa denna PetitionUnderskrifter (2 640)Kommentarer (173)StatistikExtra Synlighet Läkemedelsverkets rätt att förbjuda örter som använts för hälsan? Din påskrift har nu bekräftats. Redigera Ta bort Vill ha mer synlighet för denna petition? Sponsorannonseringsutrymme för denna petition. Petitionen kommer att bli framhävd på annonsutrymmet i nederkant av denna sajt. Vi har många besökare varje dag, så detta är ett mycket effektivt och billigt sätt att erhålla mer uppmärksamhet för denna petitions räkning. 5 dagar: 5 € 10 dagar: 10 € 20 dagar: 20 € 40 dagar: 40 € 60 dagar: 60 € 80 dagar: 80 €Var vänlig kommentera denna petition * Läkemedelsverkets rätt att förbjuda örter som använts för hälsan? - Skriv under petition om Läkemedelsverkets rätt att förbjuda inom folkmedicinen och för folkhälsan beprövade örter! Underteckna med ditt namn, så vidarebefodras dessa till Regering och Riksdag. Genom undertecknandet, protesterar du för att förbudet skall upphöra som lag, samt att örter naturligt växande inom Sverige Europa och världen,eller importerade från ekologiska odlingar e...Skrivunder.com Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet. Starta Namninsamling |
Gäst |
#1752014-02-06 01:42En skräckinjagande utveckling. Vårt liv skall ägas av dessa företag. En enorm totalitär utveckling. Skräckinjagande. |
|
Öka stödet till Ukraina NU!
RÄDDA NORRHAVET och dess ovärderliga unika naturvärden!
Föräldraupproret för nikotinfria barn
Rädda Rosa Huset
Rädda Musikgymnasiet!
Rädda föräldralösa och sjuka Genti: Låt honom stanna och få vård i Sverige!
Säg NEJ till beslutet att begränsa färdtjänsten i Håbo kommun
Finns det något du skulle vilja förändra?
Är man tyst får man inte till någon förändring. Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma? Bilda opinion genom att starta en namninsamling.
Starta en egen namninsamlingAndra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Namninsamling för att bevara serviceboendet Marielund i Maxmo, Vörå kommun
858 Skapad: 2024-09-28
Hugo Boss hotar med stämning – Hjälp oss att försvara vårt namn med din röst!
960 Skapad: 2024-09-25
Nej till att göra Solhörnan till gemenskapsboende
473 Skapad: 2024-09-29
Säg NEJ till beslutet att begränsa färdtjänsten i Håbo kommun
813 Skapad: 2024-09-14
Skriv under för att behålla statsbidraget till Personligt ombud!
669 Skapad: 2024-09-24
Rädda Bro Skola!
230 Skapad: 2024-09-30
Rädda SKÖNDAL! Här är protestlistan!
312 Skapad: 2024-09-16
Dumpen Kräver lagändring för skydd av våra barn
75072 Skapad: 2022-02-13
Rör inte Högsäters skola!
138 Skapad: 2024-10-02
Hälsning till Israels folk inför årsdagen av 7 oktober
390 Skapad: 2024-09-16
Nu räcker det! Orpos regering måste avgå
13552 Skapad: 2023-07-15
Bevara Oxelbergsskolan
260 Skapad: 2024-09-25
Vi motsätter oss höjda avgifter i skärgårdstrafiken
232 Skapad: 2024-09-25
Låt förskolan Myrgränd vara kvar!
96 Skapad: 2024-10-02
Stockholm stad - Köp tillbaka Sätra Centrum!
167 Skapad: 2024-09-24
Hälsoschema före hälsa
124 Skapad: 2024-09-26
Granngårdenbutiken behövs i Alunda
307 Skapad: 2024-09-19
Medborgarförslag till KF Krokoms kommun från Offerdal
69 Skapad: 2024-10-01
Höj inte hastigheten genom Toltorpsdalen
198 Skapad: 2024-02-27
Parkering Gullberna Park
65 Skapad: 2024-10-03