UPP TILL KAMP FÖR AKADEMISKA SJUKHUSETS PERSONAL

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition UPP TILL KAMP FÖR AKADEMISKA SJUKHUSETS PERSONAL.

M

#26 Re: slutat med

2013-02-02 15:53

#1: Syster sif -

Slutade efter 1,5 år på min avdelning, vet en till som slutat nu. Arbetarna är värda mer


Gäst

#27

2013-02-02 23:11

Har vid några tillfällen varit inlagd o ALLTID blivit MYCKET väl omhändertagen

Gäst

#28

2013-02-02 23:44

Rädda vårt fina sjukhus, vi behöver ha det kvar.

Gäst

#29

2013-02-03 20:24

Det är dags att sätta ner båda fötterna o gå till motattack!!!!!!!!!!!!!!!

Gäst

#30

2013-02-04 10:51

"Är sjukhus personalen för stressad kan det leda till felaktig vård som kan skada patienterna. Det är alltså FARLIGT med för stressad personal och inga andra än personalen själva kan uttala sig om hur det är. Det vet varken ledning eller politiker, så vad politiker och ledning borde göra är att lyssna!!!"
monroe

#31 Re:

2013-02-04 17:03

#28: -

stefan pettersson


Gäst

#32

2013-02-04 17:47

Jo, jag skrev just det... Men någon tog bort min kommentar. Det är yttrandefrihet i det här landet, så den personen som tog bort min kommentar kan fortsätta att försöka sudda bort mig. Försök. Jag kommer att skriva samma sak om och om igen och så kan vi hålla på så. Jag skrev att ledning och politiker ska lyssna på Akademiska sjukhusets personal, för personalen är de som har patientkontakt och som VET hur vården är. Om personalen är för stressad kan det leda till att patienterna blir lidande och att misstag sker i vården. Det är sanningen.

Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)

2013-02-04 17:51



Gäst

#35

2013-02-22 18:30

Det är STÄNDIG diskussition OM och HUR ACKIs hanteras Ta dessa evit utbetalade fallskärmar Ge dessa pengar till MARKFOLKET DOM gör mer än rätt för sin lön HÖJ DEN!!!! Anställ fler på golvet ner på golvet med tjänstemännen så får de se verkligheten För den känner de tydligen INTE till. ALLA som företräder... ska själva pröva på yrket de företräder ,vad det är .Då först kan kanske rätt skapas Ställ krav på det "markfolket"
Kärran

#36 Re: Re:

2013-03-04 17:03

#2: - Re: Vården är väl det viktigaste vi har!!! Alla kan ju behöva den nån gång. Sluta SPARA där!

 


Gäst

#37

2013-03-04 21:16

Nu får det vara nog!!!!!! Sluta ta bort "markpersonal" De är allra viktigaste länken. Ge dem ordentligt betalt DE slite ända ner på knäna. Frivilligt alla på högre positioner Ni ska AVSTÅ er höga lön några månader. Dela den på "fotfolket" MINNS Alla även chefer blir sjuka o behöver vård, Då är det försent att dela med sig av de höga lönerna och Ta inte emot några fallskärmar TÄNK!!!!!!!!!! Så blir det nog rätt!!
Vi ska rösta om ett tag......

Gäst

#38

2013-03-04 21:33

Stopp!!!!! Sluta säga upp personal!!! Höj lönerna för "markfolket". Sänk löner o ta bort Fallskärmar för de högt betalda!!!Ner med tjänstemän o låt dem arbeta under samma slisamma förhållande som sjukh.personalen på marken. DÅ UNDRAR JAG??? Om ni skulle var lika omtänksamma och vänliga mot oss patienter ? betvivlar det... Ni skulle vara Sååå trötta så ni skulle inte ens orka GÄSPA när kvällen kom.
Jag har blivit så väl bemött och omhändertagen på ACKIS. Betänk ...ALLA hamnar så småningom där Då vore det väl skönt för Er som bestämmer att NI har gjort ALLT för markpersonalen Eller????Tack Markpersonalen Ni gör ett jättejobb för en spottstyver.
SUZANNE ERIKSSON

#39

2013-03-05 10:01

TACK för alla fina kommentarer. Tar med mig dem när jag lämnar namnunderskrifterna. Mitt mål är 2000 namn.