Större garderob med mer plats till StarStableOnline
Kontakta namninsamlingens skapare
sso
jag vill ha mer utrymme i garderoben och så att man kan se färger
Jag själv är inte i behov av detta, men så många vill ju ha det och jag vill att alla sso-spelare ska vara glada! + Jag vill kunna sortera bra i gaderoben. Så jag skrev på :3
//Yvonne Sweetwood, Född på AirStar, numera på MarchmallowClouds
Har dock inte full men en gång kommer den ju bli full och då då.......
SSO skulle också vinna på detta efter som att man spenderar mer sc.
PINEAPPLE PARTYPIE
JE OS STURE RIGGSECK OKSO, TVO RADDER TIL SNELA ¤ ALA VENER ¤ DIT ER JITE JOBIT NER MAN JUR UPTRAK LONKT FRON HIMSTALL OK SEN DIN SEJER UJUJ RIGGSECK FULL SO MAN ITE KAN AKSIPTIRA UPTRAKET ¤ SSO SCKA ITE VARA JITE JOBIT ¤¤
En grej som jag tycker är synd är att man ibland inte hittar tex en tröja till en outfit för att man har så många andra tröjor och man kan ju inte se färgen eller så :/
Jag skulle bli glad om dom gjorde om garderoben så det nästan är som i gallerian, att man kan sortera sina klädesplagg efter färg, och ha flikar där det visar tex alla tröjor, som dom har i gallerian typ, fast annan bakgrund cx Fast det kanske bara är jag som tycker så xD Men det var bara en grej som jag kom på cx
Om man inte ska göra om garderoben helt så skulle jag iallafall vilja ha en "sortera efter..." knapp. Det skulle kännas smart och enkelt då cx och jag skulle gilla om det kom en "favorit saker" flik där man kan lägga in sina favo saker, båda häst utrustning och kläder och sånt! :3
| This discussion has been closed. |