Bevara Lekverkstaden

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Bevara Lekverkstaden.

Mojje en pappa

#1 Bevara lekverkstaden i kristinehamn

2014-10-09 19:39

Nu får det vara nog kära kommun ni vet mycket väl att lekverkstaden gör nytta o nu vill ni lägga ner den fyfan säger jag skulle tro att ni någon gång har varit där med era egna barn eller barnbarn det är en mötesplats för mammor o pappor att mötas samt en personal som vet hur man gör ni ska spara o spara skulle tro att om ni satte er ner o tänkte lite med era små grå där uppe då förstår ni vad lekverkstaden gör nytta men vi ska kämpa mot ER.  


Gäst

#2

2014-10-09 19:56

Lekstaden har bidragit till bland den bästa tiden i min barndom, helt sagolikt som alla barn bör få uppleva. Kreativitet och lustfyll och lärorikt socialt!
Mamman

#3

2014-10-09 20:28

Det här har skötts väldigt illa av Skolnämden. Att direkt efter valet lägga ner en verksamhet som är populär och omtyckt av otroligt många. Dessutom göra det så snabbt att kommuninvånarna vare varken hinner förstå vad som är på gång eller protestera innan klubban fallit i bordet. Verksamheten går inte att jämföra med Källan, de öppna förskolorna riktar sig till barn i helt olika åldrar. Lekverkstaden har en pedagogisk, kreativ miljö som är unik. Den ska vi vara stolta över och bevara. Inte lägga ner!!!

Hi I´m MVP #nolies

#4

2014-10-10 05:13

att spara 100 000 på lekverkstan och på samma gång välja att bygga ett soldäck i skärgårn för 1 miljon känns ju väldigt logiskt! #eller


Gäst

#5

2014-10-10 06:14

En viktig verksamhet

Gäst

#6

2014-10-10 08:22

Lekverkstan gör otroligt mycket för kulturen i Kristinehamn. Med sina duktiga pedagoger och lärorika aktiviteter erbjuder Lekverkstan kommunens skolor, barn och föräldrar en plats att skapa, leka och växa på. Vi är många som vill ha Lekverkstan kvar!

Gäst

#7

2014-10-10 20:27

Jag har skrivit under förståss!!

Gäst

#8

2014-10-13 15:11

Besparingar när det gäller verksamhet för barn borde inte förekomma! Finns mycket annat ni kan dra i på...

Gäst

#9

2014-10-13 15:16

självklart ska lekverkstaden vara kvar.