Sluta avliva katter med mina skattepengar!

Sluta avliva katter med mina skattepengar! / Uppdateringar / SLUTSPURTEN I NAMNINSAMLINGEN! / Kommentarer


Gäst

#51

2014-08-31 15:33

Se till att sterilisera era katter,och ta vara på era djur.det är inga leksaker.

Gäst

#52

2014-08-31 16:21

Satsa mera pengar på information om katter till allmänheten och på att höja deras status i samhället genom högre priser på katter vid försäljning samt bättre lagstiftning på ägaransvar!!!!

Gäst

#53 Sluta avliva katter med skattepengar

2014-08-31 17:28

Det finns inget djurskydd i Sverige, inte för hemlösa katter i vart fall. För de på länsstyrelsen har ett kattliv inget värde. En omhändertagen katt är snart en död katt, den får aldrig en chans till ett nytt värdigt liv. Eftersom de på länsstyrelsen/djurskyddsinspektör inte verkar veta något om katter så borde de samarbeta med de eldsjälar och katthem, som kan katter och som tycker att varje katt har rätt till sitt liv.  De kunde ge skattepengarna till dem istället. De hemlösa katterna kämpar för sitt liv därute och länsstyrelsen är bara ytterligare en fiende, kanske det värsta hotet. Är det djurskydd?? 


Gäst

#54

2014-09-01 07:18

Jag tycker att alla som föder upp katter oavsett ras måste idemärka vac avmaska alla kattungar innan dom sälj och säljaren ska koppla idemärkning med köparen vid försäljning om detta  inte görs ska det vara djurförbud för denna säljare så den inte föder upp fler katter . Huskatten ( bondkatt ) måste få samma värde som en ras katt eller en hund


Gäst

#55

2014-09-05 06:09

Alla katter har rätt att leva!

Gäst

#56

2014-09-17 08:58

Det gör mig jävligt arg att djur behandlas som skit!!!
Såna här initiativ däremot gör att jag känner lite hopp för mänskligheten! Tack till alla som har skrivit under! Tack!

Gäst

#57

2014-09-17 15:19

Hellre ska man sterilisera katter!!!!

Gäst

#58

2014-10-17 08:07

Alla katter förtjänar att leva. Mina skattepengar ska INTE gå till avlivning av något djur alls! Dem pengarna ska gå till bra saker. Inget annat! Alla hemlösa stackars katter förtjänar en.. Eller flera chanser till ett kärleksfullt liv.

Gäst

#59

2014-10-30 15:25

Vissa människor är inte utrustade med empati, och heller ingen ånger, de väljer den enklaste vägen. Vidriga människor.



Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...