Distansundervisning

Hej! Jag har under 3 års tid kämpat för att klara av skolan, fått anpassad studiegång som inte hjälpte och fick börja i en resursklass som inte heller hjälpte. Trots all min hjälp så ligger jag fortfarande kvar i sängen med en tegelsten över bröstet och en tvångströja som gör att jag inte orkar gå till skolan. Hög frånvaro och sämre betyg.

När vi hade distansundervisning pga Covid-19 så vändes allt. Jag var med på alla lektioner och gjorde i stort sett alla uppgifter, till och med lärarna reagerade att distansundervisning var det bästa för mig. Men det finns ingen möjlighet för mig, och många andra, att distansundervisning ska vara ett alternativ. Det är många nu som har svårt att ta sig till skolan, för många.

Skriv under ifall ni vill att distansundervisning ska bli ett seriöst alternativ till skolgång.

Bonnie-Lee Kallio    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Bonnie-Lee Kallio lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.