Behålla Anna Trolin som svensklärare

Anna Trolin har nu undervisat för Tein19 under två hela läsår och hon har under denna tid hjälpt klassen att uppnå bästa möjliga resultat i kurserna Svenska 1 och Svenska 2. Nu så riskerar vi att förlora Anna som lärare inför årskurs 3 vilket riskerar att negativt påverka hela klassen betygsmässigt. Anna är en pedagogisk och hjälpsam lärare som har en unik förmåga att se potential och stödbehov hos varje elev. Vi vill ha henne kvar under vår sista tid på Östra gymnasiet. Här kan du som elev eller förälder skriva på en namninsamling för att Anna ska få fortsätta undervisa för Tein19. Namninsamlingen skickas till Östras rektor, Stefan Vilkman som sedan tar det avgörande beslutet imorgon, Onsdag 18/8.

Pixi Johansson Tein19    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Pixi Johansson Tein19 lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.