Avhys Amazon, Google och FB:s servrar från svensk mark.

Företagen Amazon, Google och FB har visat sig vara emot yttrandefrihet och demokrati samt är ett hot mot svensk elförsörjning och vi kräver därför att dessa företags servrar avhyses från Sverige. Ovanstående företag ställer sig inte bakom svensk grundlag eller konventionen om mänskliga rättigheter vad gäller yttrandefrihet eller åsiktsfrihet och bör därför inte få skydd, hemvist eller fördel av att ha sina servrar stationerade i Sverige. De makthavare och myndighetspersoner som ställer sig bakom dessa företags värderingar och underlättar deras aktiviteter i Sverige bör omedelbart avgå.

Genom att skriva under godkänner jag att Helene Svensson överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.