STOPPA NEDRUSTNINGEN I VÅRDEN I VÄSTERNORRLAND OCH SVERIGE

Kontakta namninsamlingens skapare

Stängd för påskrifter

2015-11-19 15:48:55

Vill med dessa rader tacka alla som skrivit  på denna petition och samtidiht meddela att denna petition nu är dtängd för påskrifter.Tyvärr hade jag räknat med betydligt fler påskrifter, men så blev det des värre tyvärr inte, och därför beslutade jag mig i går kväll efter överlämnandet till Landstinget i Västernorrland för att stänga denna petition för viddare påskrifter , jag kommer inom de närmaste dagarna att skicka detta upprop till Sveriges social minister, och därefter kommer fortsatt bevakning att ske i frågan om vården i Västernorrland och Sverige via massmedia.

Överlämnande av upprop

2015-10-07 16:54:17

Ett första överlämnande av detta upprop kommer att ske fredag den 16 oktober klockan 8,30 på Landstingets kansli i Härnösand, där Landstingsmötet pågår samma dag hur jag går vidare, kan jag i dagsläget av förklarlig själ inte ge något svar på, då några fler kontakter ännu ej är tagna och då jag arbetar och därför räcker tiden inte riktigt till. Men fortsätt att skriva på detta upprop, för jag ger mig inte med denna insats, och jag hopas att påskriftsfarten ökar så att vi kan visa att frågan är mycket viktig, och jag hoppas på många fler underskrifter från Västernorrland och hela Sverige Fortsätt att skriva på detta upprop då kampen för Vården i Sverige och Västernorrland inte är avslutad i och med överlämnandet fredag den 16/10 klockan 8,30 på Landstingets Kansli i Härnösand.Kampen för en human och tillgängligg vård går vidare och kan om det visar sig att påskrifterna fortsätter att strömma in komma att överlämnas ännu en gång senare

Härnösand 2015-10-07

Hej alla som värnar om vården i Sverige och Västernorrland

2013-12-02 14:30:21

Det brådskar allt mera att sätta stop för våra politikewr och tjänstemänn i Sveriges Landsting och då givetvis även i Landstinget i Västernorrland.

Säg kraftfullt stop och nej till fortsatt nedrustning i vården, då en fortsatt nedrustning kan få mycket ödestigra konsekvenser för det mest utsatta grupperna. Samtidigt skall vi komma i håg att för att Västernorrland Härnösand och de övriga sex kommunewrna i Västernorrland och Sverige i övrigt skall öka i befolkningsmängd s¨krävs ett antal stöttepelare.Dessa är.Arbete,Bostäder,Social Service så som vård,skola omsorg,finns inte dessa stödpelare i en samhällsstruktur så finns heller inga möjligheter till tillväxt och expandering.Stöd däeför gärna detta upprop med din påskrift till politikerna i Landstinget i Västernorrland och Socialminister Göran Hägglund.

Tack för ditt stöd

Andreas Menzel

Tacksam för spridning av upprpet

2013-11-17 19:47:40

Hej Alla som skrivit på detta upprop, tala gärna om för flera att detta upprop pågår, så att trycket på våra beslutsfattare i Landsting,Regering och Riksdag ökar

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.