Nej till industriell vindkraft i Köpings kommun!

Kontakta namninsamlingens skapare

Nej till storskalig vindkraft i Köpings kommun

2021-12-23 10:58:21

Tack för din underskrift!

i måndags lämnade vi över namninsamlingen till kommunalråden i Köpings kommun. Förutom de 862 digitala underskrifterna, så har vi drygt 2000 pappersunderskrifter!

Det innebär att vi har lämnat över drygt 3200 underskrifter. Detta i en kommun med19000 röstberättigade invånare, så vi har visat att motståndet mot storskalig vindkraft i Köping kommun inte är negligerbart!

Tack än en gång för din underskrift!

Niklas Holmström

Uppdatering namninsamling "Nej till industriell vindkraft i Köpings kommun!"

2021-11-12 07:57:59

Hej och tack för din underskrift!

För några dagar sedan lämnade vi in 2043 underskrifter till kommunalråden i Köpings kommun med löftet att det kommer fler.

Dessa underskrifter var endast från våra papperslistor och vi kommer att innan jul lämna in ytterligare listor för att visa att vi fortfarande inte uppskattar planerna på industriell vindkraft i Köpings kommun.

Stöd oss gärna genom att fortsätta sprida namninsamlingen och följ oss via facebookgruppen STORSKALIG VINDKRAFT I KÖPINGS KOMMUN. En förening är startad och vägledning om hur man kan bli medlem eller stötta föreningen finns på fb-grupen. En hemsida är under uppbyggnad och lanseras i närtid för den som inte använder facebook.

Nej till industriell vindkraft i Köpings kommun!

Niklas Holmström

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.