Folkomröstning om invandring

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Folkomröstning om invandring.

Svenskhet utan rasism

#201 Äckliga jävla svin!!!

2013-05-18 13:04

Ni alla som skriver på det här ni är inga demokrati älskare bara gamla hederliga nationalister som vill rensa Sverige från ras orenheter. Varför skall ni gömma er bakom demokrati när det ända ni vill är att avskaffa den och förbjuda alla oliktänkande.

Jag tycker om många delar av svensk kultur som innehåller ett visst mått av frihet och acceptans. Men det finns en del av den som bara består av äcklig vidrig främlings fientlig het och det är den ni representerar. Jag hade varit bered att ta till vapen och döda er bara för att rädda det Sverige vi känner från att förvandlas till någon fascist diktatur med gestapo poliser i varje gathörn och stöveltramp som ekar på gatorna.

Själv är jag uppvuxen på Gotlands landsbygd långt ifrån allt man kan kalla mångkultur efter som det är en plats där det bara bor svenskar men sedan fem år bor jag i Malmö och jobbar i Rosengård. Här möter jag mångkultur och invandrare varje dag och jag har aldrig lyckats se problemen med invandringen. På något sätt värkar det vara en liten grupp nazister från Sveriges landsbygd som utan att ha träffat en människa från ett annat land ändå vet allt om ”invandrar problemen”

Gäst

#202

2013-05-22 10:51

Vi måste tänka på vår framtid.... jag upplever det som att svenskarna är diskrimenerade.

Gäst

#203

2013-05-22 11:12

Det är inte roligt som kvinna att känna sig hotad av muslimska män och bli kränkt med olika ord....det är svårt att åka buss och tåg på kvällen....jag skriver på för att jag "ser" en framtid där svenska kvinnor får isolera sig och inte kunna gå ut ensamma - utan vara beroendes av att någon annan ska följa med. Jag anser att det har gått för långt allaredan.
Mike

#204 Re: Äckliga jävla svin!!!

2013-05-23 10:25

#201: Svenskhet utan rasism - Äckliga jävla svin!!!

Enda rasisten här är du själv, ingen annan. Folk HAR rätt att säga ifrån utan att sådana som du har rätten att döma dem för sina åsikter, jag dömer inte dig, jag tycker bara synd om dig, det du skriver visar bara att den enda odemokraten här, är du själv, och du inser det inte ens.

Klas

#205 Re: Äckliga jävla svin!!!

2013-05-23 10:46

#201: Svenskhet utan rasism - Äckliga jävla svin!!!

- Vad är nu detta för hysteriska projektioner? 
Vi talar varken om raser, rensning, eller om att förbjuda oliktänkande - det där är ju helt klart din egen människosyn som du har mage att klistra på alla av motsatt åsikt, än du. "Så inom, så utom", din stackare.

Vi eftersträvar demokrati, varför vi efterlyser en folkomröstning om fortsatt invandring. Du vet uppenbarligen inte vad demokrati är; det är att låta majoriteten i ett land bestämma, men med *med hänsyn* till minoriteter. Idag tenderar det vara tvärtom, men *utan hänsyn till majoriteten*.
Du - som förfärande många andra - förväxlar tydligen demokrati med världlig rättvisa på ett lands bekostnad, vilket naturligtvis innebär: inte ens rättvisa.

Vad vi vill framgår - en demokratisk folkomröstning om det som -tyvärr - avgör Sveriges öde. Både för infödda som för seriösa invandrare, som faktiskt vill ha ett fredligt och harmoniskt land här.  Det är bara möjligt för alla som lever här idag om invandringen minskas drastiskt.  Kanske kommer det en framtid, när vi än en gång har råd att spela ett flera decennier världssamvete som istället för att rädda livet på de flesta förstör livet för samtliga.
Det här håller nämligen inte, vi har inte obegränsade resurser.
Var försiktig med epitet och demoniseringar, de har en tendens att slå tillbaka och beskriva den som uttalade dem.

Om du aldrig har lyckats se problemen med invandringen, så tycker jag du ska se dig omkring i ett Sverige som brinner idag. 
Vi har gott om invandrade vänner, som anser exakt samma sak. De som flytt på riktigt från krig och diktatur är förfärade över utvecklingen i Sverige; de är skräckslagna. De känner igen alltihop. De vet vad de talar om. Så med all respekt: far så långt vägen räcker med dina illusioner om mänskligheten.


Gäst

#206

2013-05-24 08:03

Det Sverige, som från 1980 och fram till nu växt fram, är det verkligen något vi kan lämna över till våra barn och barnbarn? Med stolthet? Troligtvis mer med en klump i halsen. Idag lever vi i ett vitpixlat samhälle där svensken kommer i andra hand i så gott som alla aspekter. Politikerna ser inte det Sverige som vi lever i, media vinklar och censurerar och en stor delav befolkningen bryr sig inte eller vågar inte stå emot. Det är dags att ta kampen mot sverigehatet.
Jag gör mitt i September 2014, gör du ditt?
SD 2014
The Cure

#207 Re: Äckliga jävla svin!!!

2013-05-24 08:06

#201: Svenskhet utan rasism - Äckliga jävla svin!!!

Alltså, är du onykter? Stick åt h*lvete. Eller nyktra till din förbannade femtekollonare!!


Gäst

#208

2013-05-24 08:34

Rensa ut Sverige från samtliga födda eller med båda föräldrarna födda utanför EU. Hyr en flotta och skicka dem sedan ut på internationellt vatten, åtföljda av flottstyrkor så att de inte vänder tillbaks. Börja sedan om från ruta 1 med selektiv invandring: ställ krav på relevant utbildning, att lära sig svenska, att sköta sin skolgång, att starta företag eller skaffa ett jobb. Efter prövotidens utgång måste invandraren visa resultat annars ut ur landet. Det finns goda exempel på invandrings- och integrationspolitik i världen, titta på dessa och agera därefter.
juckejohan

#209 Re: Äckliga jävla svin!!!

2013-05-24 08:37

#201: Svenskhet utan rasism - Äckliga jävla svin!!!

Rensa ut Sverige från samtliga födda eller med båda föräldrarna födda utanför EU. Hyr en flotta och skicka dem sedan ut på internationellt vatten, åtföljda av flottstyrkor så att de inte vänder tillbaks. Börja sedan om från ruta 1 med selektiv invandring: ställ krav på relevant utbildning, att lära sig svenska, att sköta sin skolgång, att starta företag eller skaffa ett jobb. Efter prövotidens utgång måste invandraren visa resultat annars ut ur landet. Det finns goda exempel på invandrings- och integrationspolitik i världen, titta på dessa och agera därefter.


Gäst

#210

2013-05-24 09:18

Mycket bra initiativ,behövs verkligen hoppas massor av folk skriver på för det gäller vår överlevnad som nation.

Gäst

#213

2013-05-28 08:46

Svenska folket måste få säga sin mening i viktiga frågor.
Micke

#214 Re: Äckliga jävla svin!!!

2013-05-28 08:48

#201: Svenskhet utan rasism - Äckliga jävla svin!!!

Vad du hetsar upp dig! En folkomröstning handlar ju bara om att hela folket ges möjlighet att säga sin mening, inklusive du själv!


Gäst

#215

2013-05-29 21:46

Det får vara NOG nu!

Gäst

#216

2013-05-31 05:55

politikerna har skapat en klyfta mellan Svenskar och Invandrare, genom att ta in många utan att intergrera dom. följ USAs exempel om medborgarskap. i Sverige skulle det kunna se ut på följande sett.

för att bli Svensk medborgare måste man.
Ha bott i Sverige i minst 5 år.
kunna språket flytande till tal och skrift
ej vara dömd för brott
ha ett jobb alt att man går en utbildning men vara självförsörjande
kunna nationalsången
Svära trohet till grundlagen och den Svenska fanan

Gäst

#217

2013-05-31 16:18

VARFÖR .. skall VI medborgare sedan många generationer sänka vår levnadsstandard, vara arbetslösa, sakna bostäder, låta gamla svälta i ålderdomshemmen, inte få plats i vården .. MED MERA - och BETALA för dessa främlingar som massinvandrar ( FRÄMST anti-demokratiska & våldsbejakande islamister ) som själva ALDRIG lagt en enda krona till det ALLA VI ANDRA BETALT sedan många generationer ?? !!! ALLA VI ANDRA har ÄVEN FÖRSÖRJT DESSA SOM ÄR SATTA ATT FÖRETRÄDA VÅRA INTRESSEN INOM REGERING & KOMMUNER i MÅNGA GENERATIONER .. MEN DESSA BEDRAR OSS GENOM ATT GÅ DESSA ISLAMISTERS INTRESSEN & HAR DÄRFÖR SEDAN FLERA ÅR FÖRBRUKAT VÅRT FÖRTROENDE GENOM SINA BEDRÄGERIER MOT OSS & TORDE PER OMGÅENDE AVGÅ FRIVILLIGT & ÄVEN STÄLLAS INFÖR EN INTERNATIONELL DOMSTOL FÖR SINA ALLVARLIGA BROTT MOT OSS .. BLAND ANNAT FÖR "TROLÖSHET MOT HUVUDMAN & GROVA BEDRÄGERIER" SNARAST MÖJLIGT !!!

Gäst

#218 ANG MITT INLÄGG OVAN "VARFÖR" ..

2013-05-31 18:00

.. OCH GLÖM ALDRIG ATT SVERIGE SOM DESSA ISLAMISTER SAMARBETADE NÄRA HITLER DÅ ... OCH ATT SVERIGE & DESSA ISLAMISTER SAMARBETAR MED VARANDRA MYCKET NÄRA ÄVEN IDAG !!! MÅNGA DIREKTA FILMBEVIS FINNS I YOUTUBE.com UNDER RUBRIKEN " SWEDEN VS HITLER ", OCH " ISLAM VS HITLER " !!!! SÅ KANSKE HON ANGELA MERKEL LYCKAS MED DET INTE HITLER LYCKADES MED DÅ .. OCH DÅ I SAMARBETE MED SVERIGE & DESSA ISLAMISTER & PRECIS SOM DET SÅG UT & BEVISLIGEN DÅ !!!!! OCH ATT SVENSK STATLIG MEDIA ( SVT - I SYNNERHET ) GÖR ALLT FÖR ATT DETTA SKALL FUNKA MED SINA LÖGNER, MANIPULATIONER, VILSELEDANDEN, DESINFORMATIONER & CENSURER AV DESSA SANNINGAR OM ISLAM - FÖR ATT ISTÄLLET AGERA SPRÅKRÖR FÖR DESSA & MISSKREDITERA & KRÄNKA ALLA OSS SOM INTE GILLAR NY-NAZISM MED ATT ANKLAGA ALLA OSS FÖR ATT VARA "INVANDRARFIENTLIGA & ISLAMOFOBER" !!! GLÖM NU INTE HELLER ATT SVT LEVER PÅ ALLA OSS ANDRA SOM BETALAR DERAS PÅTVINGADE LICENS & TORDE DÅ ÄVEN SVT POLISANMÄLAS FÖR BEDRÄGERI MED MERA & DÅ PRECIS SOM DEN NU SITTANDE "ALLIANSEN" & ANDRA I DEN SITTANDE REGERINGEN !!!!!!! STOPPA ALLA DESSA TROJANSKA HÄSTAR I SVERIGE NU !!! - Bernard bancolin

Gäst

#219

2013-06-01 08:48

Nu får det va nog!!! vi går med stomsteg mot ett nytt DDR.

Gäst

#220

2013-06-02 08:34

Sverige måste räddas undan den förödande mångkulturen helt enkelt, vi har hur många bevis som helst på att det inte fungerar!
Det är vi svenskar som betalar kalaset och då skall vi också bestämma i denna ödesfråga!
Vårt land och hela vår existens är nu hotad p.g.a. en ansvarslös flyktingpolitik! NEJ, till mångkultur!

Gäst

#221

2013-06-03 08:55

Transportera omedelbart alla invandrare till hemlandet direkt när de fått avslag så vi slipper alla dessa illegala orosmoln,skattkistan Sverige är tom sen lääänge.....

Gäst

#222

2013-06-08 12:01

Landet går under i slams namn! En total kursändrong krävs snarast!

Gäst

#223 Re:

2013-06-09 19:58

#4: -

Ja och gissa varför Sverige går på knänen...


Gäst

#224

2013-06-10 07:10

Vi har inte råd längre i lilla Sverige att ta emot fler. Värna först om oss som finns här i Sverige!
Titta på sjukvården & pensionerna vad har hänt?

Gäst

#225

2013-06-10 08:24

Kom till Kungsträdgården,Sthlm,Sönd.16/6,kl.11. Och lyssna på tal och maning om regeringens avgång.