Vi vill ha en fritidsgård vid Bergsjön Centrum

De boende i Bergsjön behöver mer utrymme för våra barn och ungdomar, vi har en fritidsgård (Bergsjögården) men den ligger väldigt avsides, vägen dit är mörk, det finns inga buss eller spårvagnshållplatser i närheten och många får inte gå dit.

Det som behövs är en lokal vi önskar att hyresvärdar och kommunen skall hjälpa oss att ta fram och ge barn och ungdomar något dom kan kalla deras. Detta hjälper dem att ha någonstans att vara istället för att hänga ute, i slutändan resulterar detta i att föräldrar vet vart deras barn är det minskar skadegörelse m.m

Möte med politiker sker den 20.e Januari

Marie & Victoria FC    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Marie & Victoria FC lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )