Utvisa Silwan Momica

Den svenska säkerhetstjänsten och immigrationsverket bör inte tillåta förnyelse av hans uppehållstillstånd, som löper ut om mindre än ett år, eftersom han är en tidigare dömd i Sverige och utgör ett hot mot Sveriges framtid, utöver sin tidigare förening med milis och möjligheten av hans inblandning i kränkningar av mänskliga rättigheter. Och genom att bränna Koranen står det klart att mannen planerat att skaffa permanent uppehållstillstånd på detta sätt!

Jag efterlyser stöd för denna kampanj för att ta bort denna extremist från Sverige.

Varför är det viktigt?

Denna person verkar inte ha respekt för människors rättigheter. Han är villig att göra vad som helst även om det är olaglig handling eller utnyttjande av andra rättigheter såsom yttrandefrihet och kränka andra för att få det han vill. Han har ingen respekt för andras liv då han hotade en rumskamrat med kniv. Hans tidigare relation med milisen i Iraq visar på vad han är för individ.

Genom att underteckna godkänner jag att May lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.