Upptakt 2020?

Hej!

Skriv på denna namninsamling om du stödjer ideen om att vidare genomföra upptakt längre fram på året, då den i nuläget tyvärr är inställd. Om det inte funkar (vilket är förståeligt) önskar vi att kongress 2020 blir en blandning av upptakt (både formellt och eventliknande). Genom att skriva på visar du ditt engagemang till något givande för elevkårer runt om hela Sverige! Vi vill komma på en lösning som både tar hänsyn till covid-19 men även alla kårers styrelsearbete!

En anledning till att på något sätt genomföra upptakt är att vi anser att det inte är ett evenemang. Vi ser snarare det som en utbildning men också något som är viktigt för att stärka kårarbeten.

Jenny Nyströmskolans elevkår    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Jenny Nyströmskolans elevkår överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.