Stoppa exporten av grisarna till Kina

Vi fick de chockerande beskeden att svenska grisar kan bli en exportvara till Kina ifall LRF tillsammans med grisbönder såsom Mattias Espert får igenom sitt avtal. Snälla hjälp oss att stoppa detta grymma öde för grisarna. Genom att skriva på så kan du öka chanserna att svenskfödda grisar inte kommer att exporteras till Kina - som produkter och inte liv. Det skulle innebära en fruktansvärd behandling och utökning av uppfödning och slakt och detta kan vi bara inte acceptera. Våra älskade djur har ingen röst så vi får alla skrika tillsammans för dem. Tillsammans är vi starka

Denna lista kommer att skickas till LRF och Jordbruksverket när vi fått ihop önskad mängd underskrifter

Källa: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/jattemarknad-for-skanska-grisar-i-kina
gris.jpg

Din e-postadress kommer inte att publiceras på vår webbplats. Insamlingens upphovsman kommer dock att se alla upplysningar du lämnar på detta formulär.