Låt Rohullah stanna

C73728C9-57A8-4353-B261-6A016B333D5E.jpeg
Alla kan vi göra något.

Hjälp Rohulla att få stanna i Sverige och slippa skickas tillbaka till Kabul och till krig. Rohulla är en målmedveten, omtänksam och driven kille som förtjänar en trygg framtid. Och att vi då genom endast ett namn kan hjälpa till, är en självklarhet. Så tänk en gång extra och skriv på, DU kan göra skillnad!

Rohulla hade turen att få komma till Sverige i oktober 2015, medans hans mamma kämpar kvar i Afghanistan tillsammans med Rohullas två yngre
syskon (8,12 år) Pappa Tash Badal lever i Iran, en familjesplittring ingen skulle behöva få uppleva. Längtan efter att få återförenas är stor, men risken för att dö i krig är tyvärr större.

Genom att skriva under godkänner jag att Reham Attala överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.