Låt Tommy Hinders jobba kvar!
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Låt Tommy Hinders jobba kvar!.
|
Gäst |
#12016-10-06 05:30Jag jobbar själv åt Postnord och jag skäms över att det går till såhär. |
|
| |
|
Gäst |
#22016-10-06 05:50Det där är ju en självklarhet. |
|
| |
|
Gäst |
#32016-10-06 05:52Tycker det är penibelt att han inte får stanna efter 40 år. Han har varit företaget trogen och gjort ett bra jobb. Sen pga sjukdom så får han inte stanna. Detta är verkligen diskriminerande!!! |
|
| |
|
Gäst |
#42016-10-06 05:59Har man arbetat så länge utan körkort så kan man fortsätta med det. Diskriminerande tycker jag. |
|
| |
|
Gäst |
#52016-10-06 06:56För att jag anser att Tommy har alla möjligheter att göra sitt jobb. Då borde han få göra det, på sitt vis. Det är viktigt att visa att fast man har reella hinder, i hans fall epilepsi, så kan man göra något vettigt med sitt liv. Många behöver förebilder som själva har hälsoproblem de brottas med -han är en förebild. Postnord har just visat hela Sverige att de inte står för jämlikhet och kampvilja när de visar upp en sådan här personalpolitik. Tommy kan jobba, låt honom då göra det. |
|
| |
|
Gäst |
#62016-10-06 07:23Så här får det inte gå till måste använda få tycka!!! |
|
| |
|
Gäst |
#72016-10-06 08:06Omänskligt!! |
|
| |
|
Gäst |
#82016-10-06 08:08Handlingen av detta aer totalt vansinnigt, om han har skoett sig I saa maanga aar - varfoer goera paa det haer viset. Saa laat honom jobba kvar!!!! |
|
| |
|
Gäst |
#92016-10-06 08:08För att jag dagligen träffar på postanställda i mitt jobb i butik.Och jag har kompisar,syster och hennes sambo, som jobbar på Postnord |
|
| |
|
Gäst |
#102016-10-06 08:18Känt Tommy sen barnsben.Så här gör man inte mot en trokännare.Låt tommy jobba sina sista år. |
|
| |
|
Gäst |
#112016-10-06 08:24Postnord i Mora behandlar sin personal illa vid sjukskrivning med neurologiska tillstånd. Jag har en dotter som också fått illa behandling i sin sjukskrivning. Chefen som haft hand om dessa har nog ingen medkänsla alls. |
|
| |
|
Gäst |
#122016-10-06 08:39Jag tycker att det är skit hur man behandlar Tommy. |
|
| |
|
Gäst |
#132016-10-06 09:15För att han är en gammal arbetskamrat |
|
| |
|
Gäst |
#142016-10-06 09:15Fy fan för "posten" så stort bolag m så stora årliga vinster.....behandlar den absolut VIKTIGASTE komponenten för att fortsätta att va vinstgivande som ren skit å förbrukningsvaror......Deras brevbärare..... Mkt mkt dåligt..... |
|
| |
|
Gäst |
#152016-10-06 09:22För att det ger en möjlighet att stödja och visa empati i dagens hårda arbetsliv. |
|
| |
|
Gäst |
#162016-10-06 10:23Man behandlar inte en människa på det viset |
|
| |
|
Gäst |
#172016-10-06 10:32För att jag tycker han kan få vara kvar dom 2åren man behandlar inte en anställd på det viset. Dom har haft 30 år på sig eftersom dom har vetat om hans epilepsi. |
|
| |
|
Gäst |
#182016-10-06 10:36Post nord vilka galningar.Nej tacka vet jag gamla posten |
|
| |
|
Gäst |
#192016-10-06 10:45Trött på att alla företag äger alla rättigheter och människor skall vara en förbrukningsvara. |
|
| |
|
Gäst |
#202016-10-06 11:10Han har varit lojal i så många år och ska inte behöva gå före sin pension! |
|
| |
|
Gäst |
#212016-10-06 11:18har man gjort ett bra jobb i så många år, så är det en självklarhet att man ska få stanna kvar på jobbet även om man inte har körkort, men kan sköta sitt jobb ändå. Här pågår diskriminering. |
|
| |
|
Gäst |
#222016-10-06 11:19Det har ju fungerat bra i alla år....Varför inte låta honom vara kvar till sin pension. Man måste kämpa för medmänskligheten! |
|
| |
|
Gäst |
#232016-10-06 11:22Helt vansinnigt. Diskriminering faktiskt. Skäms på er Post Nord. |
|
| |
|
Gäst |
#242016-10-06 12:01Varför? Folkvett måste väl i Sverige, eller? |
|
| |
|
Gäst |
#252016-10-06 12:09Det är inte ett rättvist beslut |
|
| |
|
Finns det något du skulle vilja förändra?
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
STÄNG INTE KIMITO BÄDDAVDELNING - ÄLÄ SULJE KEMIÖN VUODEOSASTOA
731 underskrifter
731 Underskrifter / 7 dagar
17 Jun 2026
16 år för sociala medier. Skydd även på spelplattformar.
868 underskrifter
165 Underskrifter / 7 dagar
3 Jun 2026
Rädda Parentesen — Bevara studentkorridorerna!
1 762 underskrifter
150 Underskrifter / 7 dagar
11 Jun 2026
Vi önskar en permanent dansbana i Eskilstuna
52 underskrifter
52 Underskrifter / 7 dagar
18 Jun 2026
Rädda min kille och hans familj som är utvisade
248 underskrifter
49 Underskrifter / 7 dagar
23 Apr 2026
En uppskattning från nöjda föräldrar och barn
38 underskrifter
38 Underskrifter / 7 dagar
22 Jun 2026
SÄG NEJ TILL EN GRUNDLAG SOM LÅSER IN SVERIGE I EU
5 787 underskrifter
38 Underskrifter / 7 dagar
26 Mar 2026
KRAV PÅ FÖRBUD MOT GEOENGINEERING I SVERIGES LUFTUTRYMME!
2 200 underskrifter
27 Underskrifter / 7 dagar
5 May 2026
Stärk rättigheterna för barn med funktionsnedsättning: Rätt till PRH, 1177 och funktionskort!
113 underskrifter
20 Underskrifter / 7 dagar
8 Jun 2026
Dumpen Kräver lagändring för skydd av våra barn
94 376 underskrifter
20 Underskrifter / 7 dagar
13 Feb 2022
Återställ, stärk och utveckla trygghetssystemen vid arbetslöshet 2026
72 underskrifter
19 Underskrifter / 7 dagar
12 Jun 2026
Stoppa Kriminalvårdens planer på boende för dömda i Hägerneholm
2 055 underskrifter
18 Underskrifter / 7 dagar
29 May 2026
Skrivunder.com
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.