raddasundsparlan
Kontakta namninsamlingens skapare
This comment has been removed by the person who wrote it.
Har
Har arbetat i 25 år på Pärlan o tycker att vi ska värna om platser med mycket historia. Hoppas Sundspärlan kan fortsätta vara en samlingsplats. Med ökat invånarantal blir ju också behovet av nöje o arrangemang större.
Här finns så mycket glädje att utnyttja i parken.
Konserter inne o ute, utställningar, danser, teater, kabarér, god mat osv osv. för ALLA åldrar.
Sundspärlan behövs som det nöjespalats det är.
Nytt ställe blir inte samma sak, det sitter i väggarna.
Helsingborgare av födsel och ohejdad vana, bor för närvarande i Laholm, men Helsingborg är min stad. Sundspärlan är en stor del av mitt Helsingborg
Svenska folkparker är en del av den svenska kulturen. Många är nedlagda och en del är rivna, kanske framförallt för att de inte används. Sundspärlan är i högsta grad levande med mycket aktiviteter och höga besökstal. För mig framstår det som extremt ogenomtänkt och rent av idiotiskt, det som nu föreslås i frågan. Stå på er.
Riv inte sundspärlan!!
Sundspärlan tillhör Helsingborgs historia! Många goa minnen där. Jag älskar att dansa! Skulle bli en väldigt stor sorg över Helsingborg om kära Sundspärlan rivs! Mina barn har sin skol sommaravslutning där, det är väldigt fint. Så vacker natur och barn trivs där lika bra som vi vuxna! Sundspärlan är framtiden!!!
| This discussion has been closed. |