Protest mot Akademiska sjukhuset nya parkeringsavgifter
Kontakta namninsamlingens skapare
Re:
Ja, detsamma tänker jag! Det blir svårt för UAS att behålla personalen.
Bussar finns ej att ta för mig.
Lysanade förslag, 12 000:- för att bli av med bilen för att hjälpa folk på dagarna. Är ju verkligen snällt....
Jag som patient vet vikten av våra underbara vårdarbetare som arbetar med det kanske viktigaste i vårt samhälle, att ta hand om andra människor med ett gemensamt mål att få folk friska och må bra! Har man landets mest förtoende givna och viktigaste jobb ska man få lönen därefter. Att sedan höja parkeringsavgiften för de anställda på Ackis är som ett hån mot deras hårda slit och redan allt för låga lön! Orättvist och orimligt! Ta bort parkeringsavgiften för personalen för Guds skull och öka lönerna!
Helt sjukt att personal skall behöva betala så mycket
Alla kan inte åka buss / tåg
Enköpings sjukus mycket bättre, där står du gratis med P skiva
Till idioten som kommit på denna vansinniga höjning , hoppas att du läser vad vi tycker!!!!!
Helt galet. Gör om och rätt.
Det värsta är att det dessutom är landstinget som är med och styr kollektivtrafiken. Som inte stämmer ändå.
Man tar bort de bästa tågen och bussarna på sommaren. Antingen kommer man in för sent eller 1 timme för tidigt.
Om man inte har möjlighet till kollektiv trafik. Ska man då straffas med dyra parkeringskostnader samt bensinkostnader för att komma till ett arbete som inte är speciellt välbetalt ????
| This discussion has been closed. |
Vansinneshöjning! Vem fan vill betala närmare 1000 kr i månaden för parkering på jobbet ? Och jag är också en av dem som tycker detta är droppen, och kommer söka mig utanför akademiska.