Skrivunder.com

Behåll linje 100 Falsterbo-Malmö

Behåll linje 100 Falsterbo-Malmö / Uppdateringar / Avvecklingen av buss 100 / Kommentarer


Gäst

#1

2020-08-15 07:27

Bra & konstruktivt!

Gäst

#2

2020-08-15 08:18

Vilket fint inlägg! Det gläder mig mycket att du kommer att skicka detta till kommunen-även till Skånetrafiken, hoppas jag? Vilken fin brasved inför mötet den 27/8, där jag naturligtvis kommer att närvara. Tack för att du finns! Du är så härligt full av drivkraft! Mvh Kerstin


Gäst

#3

2020-08-16 07:23

Tack för kraftfullt, klokt och engagerat arbete. Jag kommer till Axelssons torg på demonstrationen. Med vänlig hälsning, Henrietta Hultén