Förlägg båtrampen på annan plats

Vi som bor i Uggelbo vill kunna ta ett dopp i sjön vid Bertils brygga. Bertil har gjort ett fantastiskt jobb med att fixa den här badplatsen åt oss som bor här. Det är livskvalitet för oss Uggelbobor att kunna gå ner och svalka oss här i närheten. Varför måste båtrampen läggas just där? Det måste väl finns väl någon annan plats att lägga den? Det blir inte alls detsamma att gå ner och bada i den fina miljön som är där idag om det kommer bilar och båtar med avgaser som stinker. Dessutom en säkerhetsrisk med båtarnas propellrar. Nej lägg den på en bättre plats och låt oss boende få njuta av den lilla badviken som den är i stället.

Genom att underteckna godkänner jag att Anna Persson lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )