Djursjukhus nyköping

Med allt mer djur som kommer till Nyköping så tycker jag att det börjar bli dax för ett djursjukhus just här i Nyköping. Det börjar bli fullt hos alla veterinärer så ett djursjukhus kommer underlätta lite för att kommer få lite fler platser. Tänker även för de som inte har möjlighet att ta sig långt ifrån. Många veterinär klinker utanför Nyköping är fullt dom med. Om man har råd att lägga pengar på massor andra saker så kan man nog satsa på ett välbehövande djursjukhus. Nyköping ligger väldigt bra till för ett djursjukhus och kommunen kommer förmodligen tjäna på att ha ett djursjukhus för att det blir mycket närmare för vissa.

Genom att underteckna godkänner jag att Alexander La lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )