Rädda naturen vid Vallentunasjön

Kontakta namninsamlingens skapare

Vandring i hotade Skrotskogen

2021-10-01 16:14:35

Initiativet Rädda Naturen vid Vallentunasjön tipsar om en vandring i Skrotskogen imorgon!

Imorgon lördag 2 oktober 2021 ordnar Naturskyddsföreningen Täby en vandring i ett av de områden vi kämpar för att bevara, Skrotskogen i närheten av Vallentunasjön, som enligt Naturskyddsföreningen är Täbys tystaste skog. Passa på att uppleva och lära er mer om de värden som skulle gå förlorade om skogen jämnas med marken för att bygga bostäder! För information se länken nedan.

Pernilla Strid

Fortsätt skriva på!

2021-03-11 09:31:21

Uppdatering 11 mars 2021

Fortsätt att skriva på och dela! Även om den 7 mars nu är passerad kan kommunen ta del av nyinkomna namnunderskrifter via webben. Det är också viktigt  att fortsätta skapa engagemang i frågan inför kommande aktiviteter. Tillsammans kan vi rädda naturen vid Vallentunasjön!

Pernilla Strid

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.