Rädda båttrafiken till HUVUDSKÄR 2021 !

Kontakta namninsamlingens skapare

Lägesbeskrivning nr 3 om namninsamling för att Rädda båttrafiken till HUVUDSKÄR 2021!

2021-02-19 12:12:02

Hej alla 643 personer, som i Stockholms regionens olika kommuner, skrivit på namninsamlingen för att rädda trafiken till Huvudskär 2021. Regionens motstånd angående trafik till Huvudskär 2021 är mycket starkt och motståndet verkar även avse trafikeringen framåt i tiden. Det gör att vi behöver fler namn på vår lista för att trycka på makten i regionen.

Vänligen dela namninsamlingen i dina nätverk på nytt så att vi till 28 februari får fler namn och förhoppningsvis når upp till 1 000 namn.

Agneta Sundberg ledamot i Skärgårdsstiftelsen

Lägesbeskrivning nr 2 om namninsamling för att Rädda båttrafiken till HUVUDSKÄR 2021!

2021-02-01 19:22:18

Hej alla som har skrivit på namninsamlingen!

För att samla fler namn innan namninsamlingen lämnas intill regionen är den förlängd till sista februari. DU som har ork och möjlighet får gärna dela namninsamlingen på nytt i dina nätverk så att vi kommer upp till minst 500 namn under februari.

Agneta Sundberg ledamot i Skärgårdsstiftelsen

Lägesbeskrivning om namninsamling för att Rädda båttrafiken till HUVUDSKÄR 2021!

2021-01-02 18:18:05

Hej alla drygt 300 personer som skrivit på namninsamlingen för att Rädda båttrafiken till HUVUDSKÄR 2021!.

Inom kort kommer Skärgårdsstiftelsen att släppa bokningarna för sina boende på Huvudskär under sommaren 2021. Regionen har meddelat att de ligger fast vid sitt beslut att inte trafikera Huvudskär under 2021 med i grunden skattefinansierad trafik. För att komma till Huvudskär får du i nuläget anlita privata alternativ i sommar. För att öka antalet namn på listan innan den lämnas till regionen förlängs namninsamlingen framtill 28 februari.

Sprid insamlingen i dina nätverk så att antalet namn ökar under februari.

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.