NEJ till Nedläggning av skäralids restaurang i söderåsens nationalpark

Kontakta namninsamlingens skapare

Uppdatering

2020-07-23 20:37:03

Hej alla 5748 som hitills skrivit under denna namninsamling. Vi tänkte uppdatera vad som hänt. Trots enorma påtryckningar från allmänheten, företag och föreningar backar inte länsstyrelsen (söderåsens nationalpark) och naturvårdsverket kan inte se värdet av hur restaurangen fungerar idag, då de sitter i stockholm.

Därför har Cecilia nu tyvärr fått fatta beslutet att säga upp oss i personalen från den sista augusti. Restaurangen har alltid gått back under hösten och Cecilia har bara haft öppet som service för parkens gäster och för att vi i personalen skall ha jobb på helår och slippa stämpla eller söka nya jobb.

Tycker ni, precis som vi, att Länsstyrelse och Naturvårdsverket har fattat hela felaktigt beslut ber vi er att skriva mail till registrator@naturvardsverket.se

och berätta!

Personalen på Skäralids Restaurang

Personalen på Skäralids restaurang

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.