RÄDDA DR KENNETH SANDSTRÖM - AKA DR X


Gäst

/ #276

2016-03-11 11:16

Har varit sjuk sedan 2007, låg inlagd på hudkliniken i Lund 2008, men istället för att få en ordentlig utredning, fick jag diagnos vaneföreställning och trikotilomani, ironiskt, vid detta tillfälle hade jag eget företag(som jag förlorade under sjukhusvistelsen), med skönhetsbehandlingar, Spa,butik mm, redan då visste jag att mitt håravfall och sår, + 30 åkommor, inte var normalt, och att det inte stod rätt till i min kropp, tills jag föll ihop fullständigt.
Följande år blev jag allt sämre, mitt hår har inte växt ut, likt en hinna över hårbotten, som gör att det inte växer ut, och är smärtsamt, men man lyssnade inte på mig, och trodde att alla dessa "psykomediciner" skulle hjälpa mig, vilket med facit i handen gjorde mig ännu sämre, 2010 slutade jag med dessa, och började läka med det jag kan och kunde, med alternativa medicin, och naturprodukter, mm. (men har inte råd att bekosta detta kontinuerligt)
Jag förlorade precis allting, nästan mitt liv, vilket blivit förödande konsekvenser, både med min sjukdomsbild, ekonomiskt, socialt , mina söner och familj, precis allt har blivit från "vitt till svart" .
Idag har jag fått diagnoser och blivit behandlad för bröstcancer, sköldkörteln, karpaltunnelsyndrom, fibromyalagi, alopecia, allergiska besvär, och är överkänslig mot det mesta, adhd, migrän och daglig huvudvärk/smärta värk i hela kroppen,diskbråck och förträngningar i nacke, ryggrad, och svank, mm
Min nuvarande livssituation är katastrofal, och jag försöker leva dag för dag, lever med ekonomisk bistånd, men är inte berättigad till någon hjälp av alla mina besvär, trots att man nu har någon diagnos att falla tillbaka på..
Hade man hjälpt mig 2008, och bla tagit borrelia prov, mm, hade mitt liv varit annorlunda idag, trots jag överlevt och lever..
Idag när jag kan se med "klara ögon" över hur det går till i vårt samhälle och inom sjukvården, blir jag mer skrämd av "hur det faktiskt går till" och förstår, varför vi hinner bli så sjuka, det man kanske kunde förhindrat eller åtminstone lindrat innan det hunnit gå så långt...
Med vänlig hälsning Marie Söderqvist (palac) Malmö